Почти 0,5 сек по-бързо ускорение 0-100 за Porsche 718 с автоматик PDK


9
сеп.
2020

Моделите 718 на Porsche с 4,0-литрови 6-цилиндрови боксерни двигатели вече могат да бъдат поръчани и със 7-степенната трансмисия на Porsche с два съединителя (PDK). И двата варианта Boxster и Cayman 718 GTS 4,0, както и върховите за гамата модели 718 Spyder и 718 Cayman GT4 вече са налични и с автоматична трансмисия. С PDK няма прекъсвания в тягата при смяна на предавките. Това увеличава комфорта при превключване и подобрява ускорението. В сравнение с моделите 718 с механична трансмисия, моделите GT с мощност 309 kW (420 к.с.) – 718 Spyder и 718 Cayman GT4 – сега ускоряват от 0 до 100 км/ч с половин секунда по-бързо или за 3,9 секунди. Те достигат скорост 200 км/ч за 13,4 секунди (с 0,4 секунди по-бързо). Моделите 718 Cayman GTS 4,0 и 718 Boxster GTS 4,0, и двата с мощност 294 kW (400 к.с.), също подобряват стандартния спринт от 0 до 100 км/ч с половин секунда до 4,0 секунди и след това достигат 200 км/ч за 13,7 секунди (с 0,4 секунди по-бързо в сравнение с механичната трансмисия).

При моделите 718 GTS 4,0 стандартният пакет Sport Chrono адаптира смяната на предавките на PDK според четирите различни режима на шофиране (Normal, Sport, Sport Plus и Individual). В режим Sport той работи с по-бърза смяна на предавките, превключва към по-ниска предавка по-рано с автоматично подаване на газ и поддържа оптимално ускорение с по-късни точки на превключване. Още по-спортният режим Sport Plus е предназначен за максимална ефективност и „изцежда“ максимално оборотите на 6-цилиндровия атмосферен боксерен двигател. В режима Sport Plus е интегрирана и функцията Launch Control, която активира автоматичен състезателен старт.

Бутонът Sport Response (Спортни реакции) в средата на бутона за избор на режима позволява на водача да активира максималната мощност на двигателя за 20 секунди, независимо от текущия режим на шофиране. Вдъхновената от моторните спортове функция подпомага спонтанните маневри за изпреварване.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >