Потентен Harley за пъргаво придвижване: най-доброто от два свята


19
мар.
2020

Двете най-нови попълнения в семейството Softail на Harley-Davidson се казват Standard и Low Rider S. Low Rider S предлага висока мощност и пъргавина при управлението. За целта американците са дали на двигателя от среден размер Milwaukee Eight с обем почти 1,9 л цели 94 к.с., но са запазили фината линия на машината.

С Low Rider S Harley демонстрира, че противоположностите се привличат. Пропорциите на Softail-рамата придават на машината онази осанка, която почитателите на Harley и киноманите очакват от байка на Терминатор Harley Fat Boy. Вилката, кормилото, позицията на седене и някои детайли като инструментите по таблото например напомнят по-скоро на малкия „брат“ Sportster и правят Low Rider S да изглежда фин. Тясната предна гума и почти филиграните джанти засилват този ефект. Така Low Rider S прави впечатление на лек и пъргав. А когато яхнете машината, това впечатление се засилва. Версията за 2020 тежи 308 кг – това са с около 20 кг повече в сравнение със „събрата“ Heritage Classic, който AUTO BILD тества през 2018. Комбинацията от класическата за Harley линия с модерни акценти като джанти, дигитални уреди и генерация Offset Shotgun се е получила доста успешно.

Единственият неприятен детайл – така изглежда гърбът на фара.

Изборът на материали и цветове е направен с идеята за създаване на цялостна концепция. Черно с черно и малко бронзово правят Low Rider S да изглежда както „зъл“, така и благороден. Вероятно обаче гланцираните черни повърхности отгоре ще се надраскат с времето. Но при подходящи грижи ще можете да противодействате на този ефект. Позицията на седене е типична за круизър и е удобна дори за по-едри хора. Който иска да позиционира краката си по-напред, ще намери подходящите стъпенки в гамата от аксесоари на Harley. Индивидуалистите ще се радват на кормилото тип Apehanger, което пасва идеално на фината линия на Low Rider S. В сравнение с Low Rider от Harley са редуцирали ъгъла на кормилото с два градуса. Това трябва да направи машината по-пъргава за каране. И накрая не можем да си спестим една критика: защо американците са затворили толкова „безхаберно“ задната част на фара с пластмаса? Все пак цената на мотоциклета е близо 40 000 лева

Low Rider S е цар на баланса – потентен като Fat Boy и фин като Sportster.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >