2023
От 2024 г. dentsu става новата медийна агенция на Порше БГ. Вносителят на Audi, VW леки и
лекотоварни автомобили за България сменя досегашните си партньори „Media Club“ и Digital
ID. Целта на конкурса беше да се отличи тази агенция, която е способна да постигне
конкретни бизнес резултати, базирани на висока ценова и медийна ефективност, с ясен
фокус върху качеството на обслужването и предлаганите услуги.
Конкурсът за обслужваща медийна агенция за традиционни и дигитални медии беше
проведен през август тази година измежду пет международни групи: PHD, dentsu, Publicis,
Media Club, и Digital ID. Процесът беше воден от консултант в областта на медийното
одитиране и експертиза при провеждането на конкурси за медийни агенции, обслужващ
всички дъщерни дружества на Порше Холдинг. Той следваше вътрешните правила за тръжни
процедури на доставчици, като включваше експерти от различни звена на Porsche Holding
Salzburg. След два етапа на оценка, dentsu беше избрана като победител,
Dentsu България е част от глобалната маркетингова и комуникационна мрежа на Dentsu
Group Inc. и ръководи бизнеса на групата в целия регион на Югоизточна Европа. На пазара е
от 2012 г.
Очакванията към агенцията са да постига конкретни бизнес резултати, комбинирайки ценова
ефективност и ефективност в използването на медийни канали. От януари 2024 г.,
специализиран екип на комуникационната група – dentsu X, ще обслужва всички марки в
портфолиото на Порше БГ включително Audi, VW леки и лекотоварни автомобили, Das
WeltAuto, Moon дивизията за зарядни станции и решения в сферата на електрическата
мобилност, както и Порше Интер Ауто, фирмата обединяваща дилърствата на територията на
страната, собственост на австрийския холдинг.
„Благодарим на Mediaclub и Digital ID за професионалното сътрудничество. Оценяваме
високо конструктивните дискусии с участниците в търга и се надяваме на ползотворно
сътрудничество с dentsu България“, споделиха управителите на Порше БГ Флориан Пупетер и
Марио Де Мартино.