Полусликове на G 63! Сериозно ли?


25
ное.
2019

По време на изложението SEMA 2019 бе представен Mercedes-AMG G 63 с въздушно окачване и полусликове. Готин или нелеп?

Този бял Mercedes-AMG G 63 бе един от хитовете на SEMA 2019! На щанда на Toyo Tires почитателите на тунинга можеха да видят бялото чудовище с въздушно окачване Accuair, джанти Rotiform и бодикит. Редакторът Ян Гьотце смята, че този G-клас прилича на тунингован  Golf от 80-те години. Неговият коментар!

Фен съм на G-клас! Без значение, дали става дума за G 500 4×4, G Professional или G63, аз обичам офроуд-легендата и смятам, че с новото поколение хората от Mercedes успяха да направят G-клас най-после модерен и по отношение на динамиката. За разлика от предшественика, новото поколение на G 63 се държи спокойно и сигурно дори и скорост от 200 км/ч – завоите също не са проблем. При този тунингован G-клас от SEMA нещата обаче изглеждат по-различно!

Естествено при тунинга рядко става дума за смисъл, а по-скоро за самоизява. Водени от мотото: позволено е всичко, което се харесва! Особено в Щатите тунинг-ентусиастите стигат далеч, тъй като няма правила за тунинга. Със сигурност има почитатели на този G 63, на които автомобилът им харесва изключително много. Според мен обаче версията на американците от Sadistic Iron Werks ми изглежда нелепо. От една страна заради въздушното окачване Accuair, което смъква офроуд-машината G 63 почти до асфалта, но както вече споменахме, тук хората не се водят от смисъла. Прибавяме и бодикита собствена изработка с XXL-странични прагове включително и отвори за страничните ауспухови тръби, който не подхожда особено на G 63. Освен това не изглежда и с добро качество.

Полусликове на 2,5-тонен SUV

Джантите Rotiform ми харесват наистина, но не са за този G 63. 20-цоловите джанти с цвят мед (315/30 ZR20 отпред и 325/30 ZR20 отзад) изглеждат прекалено малки за смъкнатия G-клас. Така белият Benz ми напомня на тунинг-тенденциите от 80-те и 90-те години на миналия век.

Още по темата

Card image cap
„Куршумът“ на Abarth

24
окт.
2017

Abarth 595 Competizione е новата топверсия на мъника от Торино. Тествахме спортиста със 180 к.с.

Card image cap

В последния брой:

Архив >