Половината нови автомобили Toyota в Европа – хибриди

1007
2019

С двадесет различни предлагани модела и четири основни нови
модела, чийто продажби стартират в Европа през първото тримесечие, хибридните електрически автомобили [HEV] имат съществен принос за силното пазарно представяне на
Toyota Motor Europe (TME) в периода януари-юни 2019 г.
Днес компанията отчита продажби за полугодието от 578 400 автомобила в региона, което означава ръст от 3.3% на годишна база и достигане на пазарен дял от 5.3%.

„Първата половина на годината бе динамична за нас – през този период стартираха продажбите на цели четири нови модела. Въпреки слабото представяне на европейския пазар, продажбите на Toyota и Lexus регистрираха значителен ръст, благодарение на силното
търсене на нашите хибридни модели “, отбелязва Изпълнителният вицепрезидент на TME Мат Харисън. „Бяхме убедени че нашите продажби и пазарният ни дял ще нараснат през тази
година, но търсенето надмина очакванията ни. Това силно представяне ще продължи като тенденция и през втората половина на годината. Напредваме към целта от продажби от 1 065 000 автомобила на Toyota and Lexus, която очевидно ще надхвърлим, благодарение на сериозния брой направени поръчки на хибридни модели.”

Клиентите реагират много добре на новите Corolla хечбек и Touring Sports, които сега се предлагат с две хибридни системи за задвижване: 1.8 л – 122 к.с. и 2.0 л – 180 к.с. (като част от двойната хибридна стратегия на Toyota). Комбинираният хибриден микс достига 83% дял от продажбите. А при Corolla седан, която за първи път се предлага с хибридно задвижване, той е с 50% дял от продажбите на нови автомобили.

Силно търсене отчитат и на новия RAV4 и новия премиум кросоувър Lexus UX, с дял на хибридния микс на продажбите от съответно 72% и 92%. Новият Camry е успешно представен през тази година в Западна Европа и се продава изключително със хибридно електрическо задвижване.

Други модели като Toyota C-HR Hybrid и Yaris Hybrid също достигат рекордни нива на продажби, също допринасяйки за силното представяне на HEV моделите. Продажбите на Lexus се увеличават с 5% спрямо миналата година, благодарение на доброто представяне на Lexus ES и новия Lexus UX. За този период делът на хибридно-електрическите (HEV) модели на TME, е на ниво от 52%
процента в Европа и от 62% в Западна Европа в частност.
2019-та е годината в която се възстановява името Supra. След 17-годишно отсъствие на пазара, култовата GR Supra се завръща, за голяма радост на автомобилните ентусиасти, които очакваха с нетърпение появата на спортния автомобил, осигуряващ чисто и дълбоко преживяване от шофирането. Вълнението е толкова силно, че още преди официалното представяне на автомобила през март предвидените за Европа бройки за 2019 г. са разпродадени.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин