Подхожда чудесно за всекидневието


20
окт.
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ДА ПРАВИШ КОМПРОМИСИ може би не звучи толкова добре – прилича на това да свършиш работата наполовина. Нерядко обаче е точно обратното – да извлечеш най-доброто при ограничени възможности и противоречащи си интереси. Изкуство, което например владее Mazda CX-30. Да започнем още с предницата. Дългият 4,40 метра „японец” притежава интересен междинен размер, не е голям и може да се управлява лесно в трафика. Въпреки това предлаганото място е на ниво, поне отпред. Позицията на седене и воланът се настройват с широки обхвати. На задната седалка обаче на възрастните им липсва място – особено, ако са с ръст над 1,80 м. С вместимост от 422 до 1406 литра багажникът също не е огромен и изисква компромиси по време на отпуската. Иначе бензиновият агрегат със 186 к.с. се движи уверено и спокойно. Алко бързате, ще се наложи да го развъртите. Тогава обаче 2-литровият атмосферен двигател става шумен – както и лаком. Приятно: нашият модел с 4х4 не е чувал за проблеми със сцеплението. Друг плюс са адаптивните дълги светлини, които идеално осветяват тъмните пътища.

+ много разумен размер, при сдържан стил на шофиране тих двигател, стегнато управление.

– доста шумен на магистралата, системата за разпознаване на пътни знаци не е особено надеждна.

MAZDA CX-30 E-SKYACTIV X 2.0 M HYBRID AWD

СТАРТ 24-ти септември 2021 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 850 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 5230 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,9 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин