Повече мощ за Micra

1907
2019

ПРЕДИ MICRA често се споменаваше заедно с Mini. После дойде скуката. И едва актуалното поколение (от 2017 г.) отново буди интерес с приятните си форми. А сега се въвеждат и подходящите двигатели – два нови турбо бензинови агрегата със 100 и 117 к.с. Новият масов модел ще бъде 1.0 IG-T със 100 к.с. Срещу приемливата надценка от около 2400 лева ще се предлага безстепенна автоматична трансмисия. Тя ще осигури изключително спокойно придвижване из града. Който избере тази CVT трансмисия, ще усети спокойното потегляне и ниското ниво на шума при умерена скорост. Защото при по-висока скорост или мощно ускорение мъникът разочарова с типичния „ефект на ластика“, който толкова допада на азиатците, но винаги е бил отричан от европейците.

Трицилиндровият турбодвигател доставя удоволствие. CVT трансмисията ще повиши дела на вариантите с автоматична трансмисия от 12 (в момента) до 30 процента през следващите 3 години

Но всички ще останат доволни от ниския разход на гориво под 5 литра на 100 километра. Ако държите на темперамента, по-добре изберете механичната скоростна кутия. Xtronic версията с автоматична трансмисия е с понижен въртящ момент (144 вместо 160 Нм) и винаги изостава от „ръчката“. Ако и тя ви се стори мудна, можете да доплатите около 2000 лева за версията със 117 к.с. Тя ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,9 секунди и развива максимална скорост 195 км/ч, като разходът е незначително по-висок. Също като варианта със 100 к.с. и този агрегат работи без вибрациите, които често са характерни за трицилиндровите двигатели. Окачването на японския модел с дължина 4 метра е стегнато, но не и некомфортно. 17-цоловите джанти му подхождат, и то не само заради по-добрата визия.

Управлението на тъчскрийна е оптимизирано.

Освен с двата нови двигателя Micra може да привлече някои купувачи с променения интериор, защото освен нови варианти на оборудването е подобрено и управлението на централния монитор. Останали са слабостите като капака на жабката, който при отваряне пада върху краката на пътника, както и ограниченото място на задната седалка. Базовата цена на Micra 1.0 IG-T с ниво на оборудване Visia Plus е около 30 000 лева. Значително по-добре е оборудвана версията N-Way с алуминиеви джанти, 7-инчов тъчскрийн, аудиосистеми, както и Apple CarPlay 32 и Android Auto за около 32 000 лева.

ПЪРВО ВПЕЧАТЛЕНИЕ

Трицилиндровите двигатели имат мощна тяга, като в същото време работят приятно изискано и икономично. Но спокойната CVT отнема доста от темперамента и е подходяща само за града.

Двигател 3 цилиндъра, турбо, отпред напречно Работен обем 999 см3 • Мощност 74 кВт (100 к.с.) при 5000 об/мин • Макс. въртящ момент 160 Нм при 2750 об/мин • Задвижване предно/5-степ. трансмисия • Д/Ш/В 3999/1734/1455 мм Тегло (празен) 1031 кг • Багажник 300–1004 л
0–100 км/ч 10,9 сек • Макс. скорост 184 км/ч Разход 4,5 л А95Н • Емисии CO2 103 г/км Цена от 30 000 лева

ИЗВОД

Nissan действа по правилния начин, за да може Micra отново да стане атрактивна алтернатива при малките автомобили. Двигателите са мощни и икономични, а който иска, може да шофира по-спокойно със CVT.

Още по темата


Notice: Undefined index: usedTag in /home/autoupsw/public_html/wp-content/themes/autobild/sidebar.php on line 3
Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/autoupsw/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427