2016
Той притежава битурбо V8 агрегат, който издава адски тътен, впечатляващи 510 к.с., влиза чудовищно прецизно в завоите. Това разбира се не означава, че при новия Mercedes AMG C 63 S Coupé няма пространство за още подобрения. Поне така смятат специалистите на тема окачване от H&R. Така специално за швабската Muscle Car те са разработили специален комплект спортни пружини.
Така C 63 Coupé слиза с още 20 милиметра по-близо до асфалта. Производителят на елементи за окачването обещава и „екстра-порция напречна динамика“. Освен пружините за по-ниската каросерия H&R предлагат за най-бързото Coupé на C-клас и увеличение на следата „Trak+“. То може да бъде в различна широчина и кара двувратия С 63 да изглежда още по-внушително на пътя.