AUTO BILD България / За пистата: McLaren 570S GT4

За пистата: McLaren 570S GT4


18
мар.
2016

Който иска да се чувства като истински тестов пилот на McLaren, но не притежава таланта на Дерек Бел и не може да си позволи болид като McLaren 650S GT3, то може да се насочи към един от двата базови „бегачки” на фирмата: представяме ви McLaren 570S GT4 и по-примерният му брат 570S Sprint.

Състезателна кола на базата на автомобил за нормални пътища

570S за клас FIA на GT4 автомобилите е базиран на серийния карбонов монокок на версията за нормални пътища на модела. За подсилване на шасито  и за по-голяма сигурност е заварена конструкция за предпазване при преобръщане. Освен това на борда има пожарогасителна уредба. Гумите са сликове и екстремно леки, а джантите са от магнезиева сплав. За по-добър контакт с пътното платно окачването е с двустепенно регулиращи се амортисьори.

Серийно задвижване

За по-добрата аеродинамика се грижи специфичния за GT4 заден спойлер, увеличен преден сплитер, както и нов външен под на автомобила. Освен инспирираният от GT3 преден капак в предницата има и допълнителен радиатор. По отношение на двигателя и трансмисията от McLaren използват за състезателната кола техника от версията за нормални пътища.

570S GT4 ще се появи през 2017 г. на цена от 400 000 лв., като преди това ще бъде подложен на сериозно тестово изпитание. Екипът на Black Bull Ecorie Ecosse“ ще тества GT4 по време всичките девет старта на британския GT-шампионат.

GT4 Light
Ако GT4-версия ви се струва твърде хардкор, то през 2016 г. британците ще пуснат 570S Sprint. Sprint-версията обаче може да бъде ъпгрейдната до GT4.

Още по темата

Card image cap
Къде са електрическите автобуси?

27
мар.
2018

На автобусите се падат огромен дял от емисиите на азотни оксиди. Въпреки това дори в развити държави като Германия почти не се срещат електробуси – а в Китай те са много на брой

Card image cap
Dodge разбули част от могъщия Demon

27
ян.
2017

В нов тийзър е представена задната част на ултрамощния "янки"

Card image cap

В последния брой:

Архив >