Пет употребявани роудстъра за до 10 000 лв.: Audi TT Roadster (8N)


9
юни
2021

Чист въздух, удоволствие от шофирането и малко тегло – роудстърите дават усещане за свобода. Ще ви представим пет модела, които са станали доста достъпни.

Лятото е време за роудстъри. Никой друг не дава усещането за свобода, както откритите модели. При това през 80-те години бъдещето на тези модели не изглежда никак розово: прекалено старомодени, несигурни и непрактични, роудстър-легендите като MG MGB или Triumph Spitfire са спрени от производство. Докато през 1989 г. Mazda не представя MX-5. В сегмента настъпва еуфория. Много производители се обръщат към тези модели – сред тях и Audi, BMW и Mercedes.

Именно тези автомобили, произведени между 1990 и 2000 г. са доста изгодни. С максимум 10 000 лв. можете да осъществите мечтата си за роудстър. Представяме ви пет модела за сравнително малък бюджет!

Преди това още един съвет: на роудстърите не им е лесно – те дълго време престояват, без да се карат, но същевременно искат доста от своя притежател. Затова е важно да си осигурите поддържан екземпляр от надежден предишен собственик. САтойте далеч от чипосаните екземпляри. Внимавайте и за покрива от плат.

Audi TT Roadster (8N): заоблен, кръгъл, TT – така се появи спортният автомобил на Audi на пазара през 1998 г. Първоначално единствената моторизация е 1,8-литровият турбодвигател със 180 или с 224 к.с., а по-късно се появяват и други степени на мощността, както и 3,2-литровият VR6 с 250 к.с. Задвижването Quattro е серийно на борда от 224 к.с.

Ако каналите за отвеждане на водата на покрива са запушени, е възможно във вътрешното пространство да навлезе влага. Ръждата също се среща – слабите места са задният спойлер, праговете и калниците. Иначе моделът притежава някои от слабостите на Golf IV: стъклоповдигачи, пикселни грешки – нищо кой знае колко сериозно. Не вземайте автомобили с чиптунинг!

Впечатляваща: любовта към детайла, която личи в дизайна на TT. Изработката е впечатляваща и до днес. В TT роудстъра трябва да инвестирате поне 10 000 лв. За добре поддържан екземпляр с безупречна сервизна история може да се наложи да дадете и още 6000 лв.

Още по темата