Пауза на полувремето за малкия „японец”

3008
2022

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ЯПОНСКИТЕ КОЛИ СЕ СЧИТАТ ЗА НАДЕЖДНИ. Досега това важи за нашия представител от продължителните тестове Mazda CX-30. До момента е изминал 48 400 километра, без да показва някакви сериозни слабости. 4-цилиндровият атмосферен  бензинов двигател мърка като котка – стига да не изисквате от него прекалено голяма мощност. А при спокойните водачи тези 186 к.с. са напълно достатъчни за скорост на пътуване от около 150 км/ч. При което разходът е се още в рамките на приличното и при това темпо. Окачването също си върши работата с чувство. Стих на пътя му да не се озове някоя фуга. Освен това и системата за разпознаване на пътни знаци не си върши работата надеждно. Действителните ограничения на скоростта бяха посочвани като приблизителни стойности. USB-буксите, които са необходими за зареждане на смартфони, сдадоха багажа рано-рано. Освен това декоративните лайстни с пиано лак също загубиха чара си – заради многото драскотини по тях.

+ непреходна външност, неразрушима техника на двигателя, фино окачване.

– ненадеждна система за разпознаване на пътни знаци, издрасканият пиано лак вече не изглежда шик

MAZDA CX-30 e-SKYACTIV X

СТАРТ 24-ти септември 2021 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 850 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 48 400 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,9 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин