2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ЯПОНСКИТЕ КОЛИ СЕ СЧИТАТ ЗА НАДЕЖДНИ. Досега това важи за нашия представител от продължителните тестове Mazda CX-30. До момента е изминал 48 400 километра, без да показва някакви сериозни слабости. 4-цилиндровият атмосферен бензинов двигател мърка като котка – стига да не изисквате от него прекалено голяма мощност. А при спокойните водачи тези 186 к.с. са напълно достатъчни за скорост на пътуване от около 150 км/ч. При което разходът е се още в рамките на приличното и при това темпо. Окачването също си върши работата с чувство. Стих на пътя му да не се озове някоя фуга. Освен това и системата за разпознаване на пътни знаци не си върши работата надеждно. Действителните ограничения на скоростта бяха посочвани като приблизителни стойности. USB-буксите, които са необходими за зареждане на смартфони, сдадоха багажа рано-рано. Освен това декоративните лайстни с пиано лак също загубиха чара си – заради многото драскотини по тях.
+ непреходна външност, неразрушима техника на двигателя, фино окачване.
– ненадеждна система за разпознаване на пътни знаци, издрасканият пиано лак вече не изглежда шик
MAZDA CX-30 e-SKYACTIV X
СТАРТ 24-ти септември 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 850 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 48 400 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,9 л А 95 Н/100 км
