2022
При 208 и при неговия SUV-дериват 2008 Peugeot ще замени познатия до момента лост за автоматичната трансмисия с малък „палец“ като при новото 3008. Това решение позволява на дизайнерите да направят кокпита по-изчистен и по-просторен. В интерес на истината обаче, в първия момент човек малко се обърква, докато намери откъде да задейства режим D на кутията – но с това бързо се свиква. Новият селектор на трансмисията се вписва в идеална хармония с т.нар. PEUGEOT i-Cockpit 3D при 208 и 2008 – разработен от българските инженери на Visteon.
При версиите на моделите с двигател на вътрешно горене до лоста има бутон М за ръчен режим на превключване, докато при електрическите е-208 и е-2008 на мястото на М откриваме В – което разкрива наличието на режим за по-мощна рекуперация, т.е. за спиране с двигателя. От Peugeot разкриват, че режим В ще остава активен дори когато преместите лоста (без да гасите двигателя) – така че няма да се налага да го активирате отново.