2018
Специалистите на тема окачване от H&R отново са свършили чудесна работа: регулиращите се по височина пружинни системи на H&R вече се предлагат за почти цялата моделна гама на BMW Серия 5 (седан F10 и комби F11). Това важи за автомобилите със и бе двойно задвижване, както и за седан и Touring, бензинови и дизелови версии. Също така и за автомобили с електронно регулиращи се амортисьори.
Като тунинг-фирма, която се грижи за моделите на BMW в DTM за H&R е преди всичко задължително, да придаде повече динамика на моделите от Мюнхен. Естествено оригиналните амортисьори на BMW остават „на служба“, електронно регулиращият се вариант също работи без ограничения.
Сега височината на каросерията на автомобила се регулира безстепенно, с достатъчно остатъчен ход на пружината за приличен комфорт на возене, близък до серийния. На предната ос смъкването е между 40 и 55 милиметра, а отзад – от 30 до 50 милиметра.
Освен това на автомобилите се гарантира оптимално изпълване на калниците. В техническо отношение центърът на тежестта на автомобила се премества надолу и това е сериозен плюс за динамиката. По-малкото странично накланяне на каросерията, по-доброто управление и значително подобрената стабилност в завои осигуряват още повече радост от шофирането.
Освен регулиращите се пружини тунинг-специалистите от H&R предлагат и увеличение на следата на автомобила „Trak+“.