Очилата срещу морска болест Seetroën продадени над 15 000 пъти

0702
2019

С широката употреба на смартфони и таблети, все повече деца и възрастни прекарват времето, в което пътуват, в четене. Много хора обаче страдат от морска болест. През юли 2018 Citroën лансира Seetroën, първите очила, които противодействат на това състояние.

Успехът на иновативния продукт е неоспорим: над 20 милиона гледания в социалните мрежи, 15 000 продажби и 3 европейски награди, които отличават автомобилния бранд, търсещ решение на един често срещан проблем.

 Citroën, марката за която комфортът е лайтмотив, носи в своето ДНК опит и множество решения в подобряването на цялостния комфорт за хората. Възможностите за четене по време на път стават все по-достъпни, а морската болест засяга както деца, така и възрастни. Именно заради това през юли миналата година „шевроните“ представиха SEETROËN, първите очила, които се справят с това състояние.

Продуктът е плод на работа на стартъп-а Boarding Ring и дизайнерското студио 5.5. Резултатът е свеж на вид и лесен за използване инструмент, който беше посрещнат от клиентите с огромен ентусиазъм: първите количества на склад бяха разпродадени само за 3 дни, а към днешна дата SEETROËN притежават над 15 000 семейства в света. В момента очилата SEETROËN се предлагат и в търговската мрежа на Автомотор Корпорация на цена около 200 лева.

SEETROËN могат да се носят от възрастни и деца над 10 години (възраст след която вътрешното ухо е напълно развито). Очилата нямат стъкла, което позволява да се използват от повече от един човек. Те се слагат за 10-12 минути след появата на първите симптоми.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин