2018
На изложението SEMA 2018 има гигантски пикапи, драгстери с разрешение за движение по нормални пътища и много други екзотични модели. Кои от тях бихме взели с нас?
Колко рядко срещано нещо: нетунингована Toyota Supra MKIV! Без нелеп бодикит, без допълнително поставян спойлер и биещо на очи фолиране/лакиране. Вместо това тази Supra от четвърто поколение изпъква със сдържаните си, но ефектни тунинг-части. Това са 18-цоловите CCW-Classic-джанти с полусликове Toyo, спирачни уредби Wilwood-Superlight и модерно смъкната каросерия. Ако се вгледате по-внимателно, ще забележите внушителния интеркулер зад предната броня. Причината: тази Supra притежава благодарение на 1.2JZ-двигател (1JZ-GTE-блок и 2JZ-цилиндрова глава) над 1000 к.с. Максималната граница на оборотите е 10 000.
Във вътрешното пространство по-малкото означава повече – най-впечатляващата промяна в сравнение със серийната версия са седалките тип корито Sparco. Най-важният детайл тук е лостът на механичната скоростна кутия.
Признавам си: аз съм голям почитател на модела: сдържана, но красива външност, 1000 к.с. при над 10 000 об/мин и ръчни скорости – направо ако може да ми качат на контейнер и да я пратят вкъщи!