От Kapitän дo Admiral: Флагманите на Opel на рали Bodensee Klassik


25
апр.
2017

Има ли по-добро място за парадно шествие на флагмани от Бодензе или в конкретния случай от неговите околности. Opel ще изпрати най-малко шест от своите исторически флагмански модели на 6тоторали с класически автомобили Bodensee Klassik. Това рали, което се провежда в Германия, Швейцария и Австрия (от 4 дo 6 май), стартира от Брегенц, а после отвежда отборите до Меминген на север и до Бранд на юг. Всеки дневен етап приключва във фестивалната зала в Брегенц, където феновете също могат да се насладят на най-добрата гледка към съкровищата на колела. Тази година Opel ще участва с добре известния секстет:

 

  • Номер 11, 1976 Opel Diplomat B V8 дълга версия, Петер Кюсперт и Роман Книжка
  • Номер 12, 1966 Opel Kapitän A V8, Йокел Винкелхоки Тим Вилде
  • Номер 13, 1956 OpelKapitän, Харалд Хампрехт и Робин Хорниг
  • Номер 14, 1991 Opel Lotus Omega, Щефан Восвинкел и Патрик Мунш
  • Номер 15, 1966 Opel Admiral A V8, Борис Пиириц и Давид Хампрехт
  • Номер16, 1972 Opel Commodore B GS/E, Д-р Гереон Вишерхоф и Михаел Крецшмар (победител в специалния етап на Opel през 2016)

 

Има много за казване и за възхита от тези автомобили. Номер 11 е един Opel Diplomat с удължено междуосие. Той е бил използван като една от президентските лимузини при посещението на американския президент Джералд Форд в Германия през 1976 г. Kapitän V8 е най-търсеният след модела от Aсерията. Този двигател е бил обикновено запазен за Admiral и Diplomat. Номер 13 е двумилионният произведен Opel – позлатеният и частично боядисан в златно Kapitän A от колекцията класически автомобили на Opel. Номер 14 е най-бързият позволен за движение по улиците Opel Omega – спортен седан с 377 к.с., направен от Lotus.

 

Накрая Номер 16, един Commodore GS/E със 190 к.с. с тунинговано от Irmscher купе от 1972 г., скойтоВалтер Рьорл и Йохен Бергер тържествуваха с победа в класа на рали Монте Карло. Всички участващи автомобили създават връзка към „най-пресния“ флагман на Opel, новият Insignia Grand Sport, който ще бъде изложен пред фестивалната зала. “GS” или “Grand Sport” е традиционната емблема на Opel за спортните варианти, която беше възродена с новата Insignia и отговаря на атлетичните белези на новия модел. Insignia Grand Sport е по-лека от преди, отличава се с ориентирана към водача пилотска кабина, нисък център на тежестта и високо ниво на динамика при шофиране, което я прави идеален наследник на прочутите си предшественици катоLotus Omega и Commodore.

 

Но второто поколение на Insignia впечатлява не само със спортната си визия и изключителните удобства и атмосфера във вътрешното пространство – моделът предлага и безпрецедентна гама от интелигентни технологични възможности, простиращи се от революционната матрична система на предните светлини Opel IntelliLux LED®и изключително усъвършенстваната система за двойно предаване с функция torque vectoring до свръхмодерните електронни системи за подпомагане на водача и прекрасен head-up дисплей. В допълнение към всичко това, Insignia предлага и типичната за марката Opel първокласна свързаност със смартфон интеграция и нова функционалност на системата Opel OnStar – личният асистент (Personal Assistant), който дава възможност на пътуващите в Insignia да правят хотелски резервации[1]и да търсят подходящи места за паркиране[2]с помощта на служител на системата OnStar. Като цяло, новата Insignia впечатлява с изключителна динамика и прецизност в поведението на пътя, повече вътрешно пространство и отлично съотношение между цена и качества, коетоповече от всякога го прави достоен съперник, с който се съобразяват дори моделите от престижните марки.

Още по темата

Card image cap
Клубът на супербързите: Audi R8 V10 plus

5
авг.
2017

Ако искате да влезете в клуба на най-бързите автомобили, то моделът трябва да вдига поне 480 км/ч! Преглед на 73-те най-бързи и ексклузивни автомобили на света.

Card image cap
КОПИЕ, ОРИГИНАЛ ИЛИ…

25
апр.
2017

…откъде са гледали Audi и Peugeot? Audi ТТ и Peugeot RCZ всъщност копират стара концепция на VW: още през 1955 г. производителят на каросерии Karmann използва евтина серийна техника за направата на расово Coupe – Karmann Ghia. През 2010 г. нещата изглеждат по-различно, но някак си подобни

Card image cap
Morgan – преди и сега

18
мар.
2017

Morgan e последната семейна автомобилна фирма. Сега малкият производител ще празнува и стогодишния си рожден ден – свободна и независима. Чудо? Може би малко, смята Волфганг Кьониг

Card image cap

В последния брой:

Архив >