От Женева: Range Rover Velar


7
мар.
2017

Range Rover Velar е позициониран между Evoque и Range Rover Sport, като това личи от междуосието, което с дължина от 2,87  метра е точно между тези на Range Rover Sport (2,92 м) и по-малкия Evoque (2,66 метра). Range Rover Velar е близък в техническо отношение с Jaguar F-Pace. Каросерията му е от алуминий – 80 процента. Фаровете и задните свeтлини са екстремно тесни, а предницата определено е на модел на Land Rover, като въздухозаборниците са по-големи от тези на Evoque и Range Rover Sport. Нови са потъващите дръжки на вратите. С cW-стойност от 0,32 Velar е най-ефективният модел в историята на Land Rover по отношение на аеродинамичността.

Въпреки красивата си външност Velar не се бои да свърне извън пътя. При версиите с въздушно окачване на модела клиренсът е 25 сантиметра, а автомобилът може да се справя с водни препятствия с дълбочина до 65 см. Забележително е с каква любов към детайла Range Rover са направили Velar. Всички материали, идеи, елементи и тяхната реализация и изработка са перфектни. Дигиталният комбиниран уред и прибиращият се скоростен лост на автоматичната трансмисия са единствените ни познати елементи. Тъчпадовете на волана са по-интелигентно замислени в сравнение с тези на Mercedes, усещането при допир също е по-добро. Двата тъчскрийна с диаметър 10,2 инча в централната конзола се вписват отлично в атмосферата. Единственият недостатък е, че Land Rover продължава да залага на собствена интерпретация на приложенията по отношение на свързаността. По този начин разполагате със Spotify в автомобила, но не можете да разчитате на истинска интеграция на смартфона посредством CarPlay и Android Auto. За тази цел обаче подходящи са двете USB-букси в средния подлакътник.

Иначе предлаганото място във Velar е доста щедро – вътре се побират петима пасажера, които няма да страдат от липса на пространство за главите и коленете си. Предните седалки се регулират на 20 степени, като също така са отопляеми, климтизирани и разполагат с функция за масаж. Вместимостта на багажника на Velar е от 673 до 1731 литра.

Range Rover Velar се предлага в различни нива на оборудване. Стандартната версия е с велурени тапицерии на седалките, докато вариантите S- и SE-са серийно с кожени тапицерии. Топверсията HSE е със специална перфорирана кожа Windsor. За Velar се предлага панорамен или плъзгащ се покрив, LED-фарове, а срещу доплащане и матрични LED-фарове. Естествено Range Rover Velar е с двойно задвижване. Автоматичната му трансмисия е 8-степенна. За моделите с 6-цилиндров двигател въздушното окачване е серийно. Новата инфотейнмънт система Touch Pro Duo включва споменатите два 10,2-инчови тъчскрийна и е разработена специално за Velar. Range Rover предлага за Velar и голям брой от асистиращи системи: аварийно спиране, поддържане на пътната лента, темпомат, автоматично паркиране, както и асистент за маневриране с ремарке.

За пазарния старт Range Rover ще предлага Velar с общо пет моторизации: три дизелови и две бензинови. 4-цилиндровият турбодизелов агрегат е със 180 к.с. и 430 Нм, както и с 240 к.с. и 500 Нм. Най-мощният дизелов двигател е с 300 к.с. и 700 Нм. При бензиновите клиентите могат да избират между 4-цилиндров турбо с 250 к.с. и 365 Нм и топмодела с V6-компресорен мотор, както и с 380 к.с. и 450 Нм.

Още по темата

Card image cap
Доста е тесен този GT

11
ян.
2017

600 к.с., средно разположен двигател, активна аеродинамика: Ford GT се завърна. Две години след дебюта на модела AUTO BILD разгледа автомобила и отвътре!

Card image cap
Ракетата R8 с 802 к.с.!

9
мар.
2017

Тунинг специалистите на тема Audi от MTM са оборудвали актуалното R8 V10 plus с компресор. Резултатът: над 800 к.с.

Card image cap
Upsizing за Mitsubishi Outlander PHEV

20
февр.
2018

На изложението в Женева Mitsubishi Motors Corporation ще представи обновена версия на своя SUV със зареждане от контакта

Card image cap
Обновеният Ford F-150 идва с 3-литров дизел (ВИДЕО)

9
ян.
2017

За моделна година 2018 един от любимите пикапи на Америка ще бъде освежен

Card image cap

В последния брой:

Архив >