Освеженото електрическо BMW iX3 ще се прави само в Китай

1108
2021

BMW iX3 е на пазара едва от началото на 2021 г., a вече беше подложено на първия си фейслифт. SUV-ът получава нови светлини и усъвършенствана инфотейнмънт система, като по този начин получава функционалностите на обновения си събрат с конвенционален ДВГ. Задвижването и пробегът с едно зареждане остават без промяна. Стартът на производството е планиран за септември 2021 г. в Китай, а първите екземпляри на обновеното BMW вероятно ще бъдат при дилърите в края на есента. Цените ще започват от около 134 000 лв. (изчислено по данни за Германия).

Визуално по изцяло електрическото BMW iX3 няма много промени. Фейслифтът се отличава с нови фарове, които сега стандартно разполагат с Matrix LED технология. Откриваме и нови задни светлини, които имат много по-ефектни и изразителни форми, подобно на стоповете при X3 и Серия 2.

Нови светлини като при конвенционалното BMW X3. Освен това пакетът M Sport е сериен.

Пакетът M Sport става сериен след фейслифта и винаги ще придава на SUV-а по-намръщен вид. В кокпита най-важната новост е увеличеният до 12,3 инча тъчскрийн. По този начин базираната в Мюнхен компания изравнява размера на диагоналите на двата монитора в кокпита. Благодарение на Operating System 7 BMW-то се радва на пълна свързаност и пристига при клиента с усъвършенствано гласово управление.

Електрическото задвижване на iX3 остава без промяна

Що се отнася до задвижването, BMW продължава да разчита на петото поколение на своите електрически задвижвания. При тях се използва синхронен двигател без постоянни магнити. Максималната мощност остава същата като преди – 286 к.с. (210 кВт). Въртящият момент също продължава да бъде 400 Нм. Батерия с теоретичен капацитет 80 кВтч (реално може да се използват 74 кВтч) трябва да осигури пробег от около 460 километра. Възможно е бързо зареждане с до 150 кВт, в зависимост от наличната зарядна станция.

Позната обстановка, тъчскрийнът в централната конзола е станал по-голям, възможни са нови цветови комбинации.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин