Обучаващи се при Audi превърнаха RS 6 Avant в автомобил от германския шампионат за туристически автомобили


14
ное.
2020

За юбилея на quattro обучаващите се при Audi направиха преработка на едно RS 6 и го превърнаха в автомобил от DTM. Проектът е своеобразно отдаване на почит към Audi 90 quattro IMSA-GTO von 1989.

40 години Audi quattro заслужават отпразнуване. И тъй като лимитираният модел на Audi TT RS не е достатъчен, обучаващите се в завода на Audi в Некарзулм са се заели с едно Audi RS 6 Avant. Резултатът се нарича RS 6 GTO concept. 12 обучаващи се от отделите производство на каросерии, автомобилна мехаторника, лакиране на автомобили и механика на инструменти са работили в продължение на месеци върху проекта. Много от елементите на шоуавтомобила са правени на ръка и са създадени на 3D принтер. За обучаващите се проектът е шанс, да се запознаят със същината на професията. AUTO BILD ще ви покаже проекта.

Почит към Audi 90 quattro IMSA-GTO

Audi RS 6 GTO Concept е отдаване на почит към Audi 90 quattro IMSA-GTO от 1989 г. Състезателният автомобил е използван в едноименната серия и с Ханс-Йоахим Щук зад волана успява да извоюва седем победи. Достатъчно основание за обучаващите се от Некарзулм да се вдъхновят от този състезателен автомобил. Като база за RS 6 GTO concept е послужило серийно Audi RS 6 Avant. След преработката автомобилът няма кой знае колко общи неща с версия за нормални пътища – обучаващите са преобразили това Audi във всяко едно отношение. Цветовете например са почти като при оригинала. Основният цвят е бял, а иначе личат черни, червени и сиви ивици в някогашния стил на Audi Sport. Каросерията на комбито е станала по-широка, което кара и без друго внушителното RS 6 да изглежда по-масивно на пътя. Някогашният стартов номер 4 е допълнен с цифрата 0 и дава препратка към юбилея на Quattro. По отношение на двигателя в това Audi няма промени: за задвижването отговаря V8 битурбо двигател с 600 к.с. и 800 Нм.

Брутална външност за RS 6 GTO

В предницата една част от Singelframe решетката е покрита, а също така има и нова броня с огромни вентилационни отвори. Предният сплитер е боядисан в червено. На предния капак два отвора отвежда горещия въздух от V8 двигателя в атмосферата. Отстрани впечатление правят джантите с надпис quattro, като подобаващо на състезателен автомобил, джантите са закрепени с централен болт. Страничните тръби също са препратка към оригинала от 80-те години. Отзад има голям спойлер и нова задна броня с големи дифузьори – там, където при нормалното RS 6 се намират овалните ауспухови тръби. В състезателен маниер има и средно разположена задна светлина. Потъмнените задни светлини са свързани чрез черна ивица.

Avant вече е без задна седалка

Абсолютната кулминация в интериора на RS 6 GTO. Обучаващите се са се отървали от задната седалка и са я заменили с клетка срещу преобръщане. Спортните седалки RS 6 са отстъпили място на изцяло карбонови седалки тип корито, а автоматичните предпазни колани също са част от оборудването. Червените контрастни повърхности и логото GTO-Stick на задните облегалки придават още по-спортен завършек на вътрешното пространство. След като видите направеното от обучаващите се от Некарзулм, няма как да не ги похвалите. Те са успели, да направят RS 6 годен за използване на пистата и определено много фенове на Audi ще бъдат възхитени. Вероятно RS 6 GTO concept ще си остане единична бройка.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >