AUTO BILD България / Обновеният Renault Captur: добър и изгоден

Обновеният Renault Captur: добър и изгоден

Конкуренцията в сегмента на малките SUV-ове е ожесточена – и Renault реагира с фейслифт на Captur. АUTO BILD изпробва обновената версия на „французина“


16
май
2017

Модната ниша на малките SUV-ове напоследък намира толкова много почитатели, че все повече производители се ориентират към нея. Seat готви Arona, Hyundai – Kona, а през 2018 г. VW ще лансира базирания на Polo T-Cross. Ето защо е крайно време след четири години на пазара Renault да обнови Captur. Докато страничната линия изглежда както преди, сякаш Captur „надува корем“, а задницата е съвсем леко „пипната“ с нови LED-светлини, „лицето“ на модела е получило малко ботокс. Радиаторната решетка и предната броня са ориентирани спрямо „баткото“ Kadjar, а новите дневни светлини и Full LED фаровете с удължена горна хромирана лайстна (в зависимост от нивото на оборудване) правят машината да изглежда значително по-свежа.

Renault преработва интериора

Преди „реджията“ отнасяше много критики за интериора – изглежда сега от Renault са си взели поука. Там, където пръстите ви се натъкваха на твърда пластмаса, сега има приятни на пипане повърхности. Нови облицовки на вратите с тапицирани облегалки за ръцете и по-качествени материали заличават „евтиното“ излъчване на SUV-a. Toй продължава да радва с много място и превъзходна гъвкавост. Към списъка с подобрения спадат и седалките, които вече осигуряват по-добра странична опора, новото топниво Initiale Paris (в зависимост от пазара), което дава щипка лукс на SUV-чето, както и новата интуитивна инфотейнмънт система с по-интелигентна навигация.

Седалките осигуряват по-добра странична опора, а кормилното управление можеше да бъде по-директно.

Без промени по двигателите

Който очаква „фойерверк“ от технически модификации по Captur, ще остане разочарован. От Renault по-скоро са се концентрирали върху това, което човек може да види и почувства първоначално. Не се натъкваме нито на асистиращи системи като темпомат със следене на дистанцията или функция за следене на лентата, нито на нови задвижващи агрегати. Предупреждение за мъртвата зона, 360-градусов обзор и Easy-Park асистент трябва да бъдат достатъчни от гледна точка на „умна“ техника. По отношение на моторите: в гамата останават двата познати досега бензинови (90 и 118 к.с.), както и двата дизелови (90 и 110 к.с.).

В лицето на Seat Arona, Hyundai Kona и VW T-Cross в близко бъдеще Renault Captur ще получи сериозна конкуренция.

Предлаганият единствено с предно задвижване Captur остава семпъл SUV без спортни амбиции. Той предпочита спокойното темпо, „препускането“ не е в природата му. Най-добре на французина „пасва“ бензиновият двигател със 118 к.с. – той очарова с фино разгръщане на мощността, с добра тяга и със спокоен ход.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >