AUTO BILD България / Обновеният Outlander: можело и без Downsizing!

Обновеният Outlander: можело и без Downsizing!


28
ное.
2018

Въпреки ултрабавното ми каране Роджър беше малко нервен… Заедно трябва да изминем едва километър – аз зад волана на Mitsubishi Outlander, a той – в клетката си върху два сандъка. Завивам наляво… и тряс! Аварийни, бързо вдясно… Не, не за щастие не сме катастрофирали. Заекът е добре, но е съборил клетката си, която не укрепих подобаващо. Отдясно обаче багажникът е пълен с пелети! Да, от гумената постелка за 158 лева определено е имало смисъл – още при първото отваряне на багажника разбрах, че ще ми бъде полезна… Изтеглям я и изтърсвам боклука в първата кофа, а за останалото – в отделението за дребни вещи отстрани, трябваше да инвестирам 1 лев и 3 минути за прахосмукачката в автомивката.

Гумената постелка за 158 лева определено е смислена инвестиция

Багажникът определено е интересна част от обновения Outlander – там има дори поставки за чаши, които децата на третия ред седалки (серийни след базовото ниво Invite) с радост биха използвали. Този SUV е семеен автомобил с ярко изразен характер – без грам спортни амбиции. A разходът на атмосферния двигател със 150 к.с. доказва, че в наши дни 1,5-тонният SUV съвсем спокойно може да „вирее“ и без Downsizing. При нашия тест моторът „от старата школа“ консумираше малко над 7 л/100 км извън града и около 11 – в градския трафик (макар и през уикенда). Не очаквайте комбинацията от 2-литров задвижващ агрегат и CVT да ви направи „първи на светофара“ – ако решите да заложите на автоматичната скоростна кутия, гледайте тя да бъде с „пера“ за превключване от волана, с които можете да помогнете на безстепенната трансмисия да придаде малко по-динамичен характер на колата. Бързото шофиране няма да ви допадне не само заради ограничената мощност, но и заради нехармонично настроеното окачване, заради което кросоувърът има малко нервно пътно поведение.

Подредено по японски: големи бутони, ясни индикации – ергономията на интериора е добра

Има и друг вариант: да не се стремите да „препускате“, а да се наслаждавате на комфортното купе, което предлага разточително пространство – както отпред, така и на втория ред седалки с допълнителни въздуховоди (от ниво Intense). Дори достъпът до последните две места, които „потъват“ в багажника, е по-лесен, тъй като седалките зад шофьора се плъзгат в диапазона 250 мм, за да направят качването най-отзад не толкова трудно.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >