Обновеният Jaguar XF: британска атака срещу А6, Серия 5 и Е-клас


23
ное.
2020

Подобрен екстериорен дизайн, изцяло обновен интериор, усъвършенствана свързаност и ефективни двигатели с Mild Hybrid вариант характеризират освежения Jaguar XF. Следващо поколение, 2,0-литров четирицилиндров дизелов двигател Ingenium с Mild Hybrid вариант (MHEV) и най-новият 2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател Ingenium, задвижват новия Jaguar XF, осигурявайки подобрена ефективност и впечатляваща динамика.Екстериорът разполага с нова предна броня с по-големи и по-ниски въздухозаборници, създаващи усещане за увеличена ширина. Тази визуална ширина се засилва от по-широка предна решетка с мрежест детайл, вдъхновен от логото на Jaguar.

Новите супер тънки изцяло LED фарове с характерни дневни светлини (DRL) са налични и с допълнителна технология Pixel LED. Системата Adaptive Driving Beam анализира случващото се по пътя напред и автоматично адаптира дългите светлини, за да не заслепява насрещния трафик или да осветява пътни знаци, системата може да създава различни модели на светлинния сноп, като избира различни LED сегменти, за да оптимизира видимостта без да заслепява останалите водачи. Премиум LED технологията е стандартно оборудване в цялата гама и се предлага със система Auto High Beam Assist при SE и HSE. Технологията използва насочена напред камера за автоматично превключване между дълги и къси светлини, като гарантира, че идващите в насрещното движение шофьори не са заслепени. „Анимираните“ мигачи също се предлагат като опция.

Подобренията в дизайна отзад включват по-широка броня и задна горна част в цвета на каросерията, която визуално прави автомобила да изглежда по-нисък. Затъмнените задни светлини сега също отличават XF.

XF има изцяло нов интериор, който предлага повишени нива на лукс, подобрена свързаност и по-голямо спокойствие и изисканост. Новият дизайн на купето е по-смел, по-динамичен и с по-голям фокус върху водача. Нова спортна централна конзола, включва допълнително безжично зарядно устройство с усилвател на телефонния сигнал (на определени пазари). В основата на новия интериор е отлично интегриран 11,4-инчов HD сензорен екран с извито стъкло в елегантен корпус от магнезиева сплав, чрез който се управлява новата информационно-развлекателна система Pivi Pro. Автентичните облицовки, включително фурнирите от дърво и алуминий, се отличават с красиви форми. Лазерно гравираните перки на високоговорителите и металният въртящ се циферблат на JaguarDrive Control олицетворяват вниманието към детайлите.

Серия от съвременни технологии гарантират за здравето и благополучието на всички пътници в автомобила. Опционалната технология за йонизация на въздуха в купето подобрява качеството на въздуха в автомобила чрез технологията Nanoe, която премахва алергените и неприятните миризми. Сега системата разполага и с филтрация PM2.5, която улавя ултрафини частици – включително частици от PM2.5 – за запазване здравето на пътниците. Клиентът активира системата само чрез натискане на бутона „Purify“.

Усъвършенствани, ефективни двигатели

Новият Jaguar XF се отличава с усъвършенствана гама от четирицилиндрови бензинови Ingenium и дизелови двигатели от следващо поколение, като дизелът разполага и с Mild Hybrid вариант (MHEV). Новият XF се предлага с осемстепенни автоматични скоростни кутии, задно или задвижване на всички колела и следните опции за двигателите:

Дизел:

  • 2.0-литров четирицилиндров турбо MHEV с 204 к.с., осемстепенна автоматична скоростна кутия, RWD / AWD

Бензин:

  • 2.0-литров четирицилиндров турбо с 250 к.с., осемстепенна автоматична скоростна кутия, RWD / AWD
  • 2,0-литров четирицилиндров турбо с 300 к.с., осемстепенна автоматична скоростна кутия, AWD

Дизелът с 204 к.с. генерира 430 Нм, а усъвършенстваната MHEV технология използва стартер-генератор за рекуперация на енергия при намаляване или спиране. След това тази енергия се съхранява в отделна 48V литиево-йонна батерия, преди да бъде интелигентно преразпределена, за да подпомогне двигателя при ускорение, както и да осигури по-рафинирана работа на Stop/Start системата. Новият дизелов MHEV с 204 к.с. ускорява от 0-100 км/ч за 7,6 секунди и произвежда CO2 емисии от 130 г/км при разход на гориво 4,9 л/100 км.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >