2023
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ДА КАРАШ SUZUKI VITARA е подобно на това да имаш мил съсед: добре е да знаеш, че можеш да разчиташ на него. Конкретно имам предвид пътуване до Нордшлайфе, докъдето водят стръмни горски пътища, които предизвикват офроуд-способностите на на „японеца” – той се справи много добре с всичко. Все пак автомобилът от Япония тежи 1320 килограма – с двойното задвижване и системата за мек хибрид! От друга страна 1,4-литровият турбоагрегат създава впечатление на по-мощен, отколкото предполагат неговите 129 к.с. Затова пък остарялата инфотейнмънт-система изнервя с постоянните си забивания на Android Auto – също както и шумът от панорамния покрив и евтините материали. Е, все пак, можеш да простиш на симпатичния съсед подобни несъвършенства.
+ мощен двигател,, добре превключваща 6-степенна трансмисия, много симпатичен.
– обикновени материали във вътрешното пространство, остаряла инфотейнмънт-система, слаби LED-светлини
SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET ALLGRIP
СТАРТ 1-ви октомври 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 150 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 56818 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,7 л а 95 Н/100 км

