Нова гама от 3,0-литрови редови шестцилиндрови дизелови двигатели Ingenium и редица специални нива на оборудване, включително Westminster, Westminster Black Edition и ексклузивният SVAutobiography Dynamic Black, се присъединиха към новото специално издание Range Rover Fifty.
Най-новото поколение редови шестцилиндрови дизелови двигатели Ingenium включват и 48-волтов мек хибрид (MHEV), който се предлага за мощност от 249 к.с., 300 к.с. и 350 к.с.*
Новото ниво на оборудване Westminster е базирано на Vogue и се предлага с избор от бензинови, дизелови и хибридни двигатели. Затъмнените стълка и 21-инчовите алуминиеви джанти с покритие с ефект „диамант“ отличават новия модел. В интериора фурнирите в цвят Grand Black се комбинират с облицовка от велур, плъзгащ се панорамен покрив, врати с меко затваряне и подобрена аудио система Meridian Surround с 19 високоговорителя.**

Новият Westminster Black Edition включва пакет Black Exterior, като клиентите имат възможност да избират от три вида джанти – от 21-инчови с девет спици до отличителните 22-инчови в цвят Gloss Black с девет двойни спици. В допълнение, новият Range Rover SVAutobiography Dynamic Black предоставя обновен поглед върху отличителния SVAutobiography Dynamic, създаден от специалистите в Land Rover SV.
Новите нива на оборудване се присъединяват към лимитираната версия Range Rover Fifty, която беше представена миналия месец по случай 50-годишнината на луксозното SUV семейство на Land Rover. Специалната модификация ще бъде произведена само в 1970 бройки, за да отбележи годината на дебюта си преди пет десетилетия.

Подобренията в останалата част от гамата на Range Rover включват най-новите свързани технологии, като Apple CarPlay и Android Auto, които се предлагат като стандарт в цялата гама. Със седалки от най-висок клас и до осем 4G Wi-Fi връзки, Range Rover остава перфектният отдалечен офис или зона за забавление по време на дълги пътувания.
Range Rover разполага с най-новите технологии за безопасност, включително; Предупреждение при напускане на пътна лента, Система за автономно спиране и Kруиз контрол с ограничител на скоростта, които се предлагат като стандарт в моделната гама. Налична е и системата Адаптивен круиз контрол.
Серия от функции за повишаване на комфорта правят пътуването за всички пътници несравнимо. Новата система за йонизация на въздуха в купето с PM2.5 от Nanoe филтрира вредните прахови частици, подобрявайки качеството на въздуха както за водача, така и за пътниците.
Системата PM2.5 в Range Rover се управлява с помощта на бутона на интерактивния дисплей – „Purify“. Това инициира функцията за рециркулация, почистване на въздуха и отстраняване на малки прахови частици с размер, по-малък от 2,5 микрометра, които са вредни за здравето.
Елегантна ефективност
Най-новите дизелови двигатели Ingenium са идеалният избор за клиенти, които пътуват често или им се налага да превозват и теглят големи и тежки товари. Базирайки се на модулната алуминиева архитектура на двигателите на Jaguar Land Rover, новите дизелови двигатели са по-усъвършенствани от предишното поколение и разполагат с 48V мека хибридна технология, за да отговорят на най-строгите глобални изисквания за намаляване на вредните емисии.
Новата гама двигатели отговарят на стандартите Real Driving Emissions Step 2 (RDE2), които регулират емисиите на азотен оксид (NOx), което прави новия Range Rover сред първите луксозни SUV автомобили в света, които ще се предлагат с дизелови двигатели със сертификат RDE2. Високоефективните двигатели осигуряват подобрени реакции, като съхраняват енергия, генерирана по време на забавяне и интелигентно я преразпределят, за да подпомогнат на двигателя при ускорение.

Новият 3,0-литров мек хибрид D300 Ingenium дизелов двигател е с разход до 8,6 л/100 км. по WLTP, отделяйки едва 225 г/км CO2. По-мощният D350 е с разход до 9.2 л./100 км. с отделени емисии на CO2 от 241 г/км. по WLTP цикъла. В резултат на това новият дизелов двигател осигурява превъзходните показатели на предишния V8 с ефективността и теглото на шестцилиндров.
Новата гама двигатели включва:
Дизел:
- D250 – 249 к.с., 3.0-литров шестцилиндров дизелов MHEV, 600Нм въртящ момент при 1 250 – 2 250 об./мин.
- D300 – 300 к.с., 3,0-литров шестцилиндров дизелов MHEV, 650Нм въртящ момент при 1 500 – 2 500 об./мин.
- D350 – 350к.с., 3.0-литров шестцилиндров дизелов MHEV, 700Нм въртящ момент при 1 500 – 3 000 об./мин.
Бензин:
- P400 – 400 к.с., 3,0-литров шестцилиндров бензин, с 550Нм въртящ момент при 2 000 – 5 000 об./мин.
- P400e – 404 к.с., 2.0-литров четирицилиндров бензин PHEV, 640Нм въртящ момент при 1 500 – 4 000 об./мин.
- P525 – 525 к.с., 5.0-литров бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър, 625Нм въртящ момент при 2 500 – 5 500 об./мин.
- P565 – 565 к.с., 5.0-литров бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър, 700Нм въртящ момент при 3 500 – 5 000 об./мин.
P400e е най-ефективното задвижване на новия Range Rover. С изцяло електрически пробег от 40 км с нулеви вредни емисии, P400e комбинира усъвършенстван четирицилиндров бензинов двигател Ingenium с мощност 300 к.с. и електрически мотор с мощност от 143 к.с. Захранван от 13,1-киловатчасова литиево-йонна батерия, P400e отделя CO2 емисии от едва 75 г/км и разход на гориво до 3,3 л/100 км по WLTP.