Нов тийзър на електрическия Mercedes EQS


8
мар.
2021

EQS ще бъде S-клас с електрическо задвижване. AUTO BILD ще ви даде информация за модела, чиято премиера ще бъде през април 2021 г. Дотогава от Mercedes ще пускат почти ежеседмично тийзъри. Най-новият показва профила на автомобила. Той обаче е доста тъмен, така че се вижда само силуетът на автомобила. Основната форма на лимузината се различава от тази на познатия ни S-клас.

Предната и задната част са по-къси, формата прилича на Сoupé. EQS ще има прибиращи се дръжки на вратите. Като цяло автомобилът изглежда по-приведен от варианта с двигател с вътрешно горене. Автомобилът ще има странични огледала. EQS може би няма да бъде оборудван със заместващи ги камери както Audi e-tron.

Предницата е като тази на студията

През декември 2020 г. друг тийзър ни показа предницата. Серийната версия ще приеме изцяло затворената радиаторна решетка с голяма звезда от студията Vision EQS Concept. Светлинният подпис включва преминаваща LED-ивица и три кръгли елемента от всяка страна. Бронята изглежда издадена по-напред от решетката. Освен това се виждат добре оформен преден капак и широки калници.

Екстремно голям монитор във вътрешното пространство

Освободеното от липсващия двигател с вътрешно горене място под капака се използва между другото от филтрираща система с въздушен филтър HEPA. От Mercedes ще я предлагат опционално за EQS. 10-литровата филтърна система ще пречиства въздуха в купето с чистотата на операционна зала. Освен фини прахови частици и азотни оксиди ще бъдат пречиствани и неприятните миризми. Апропо вътрешно пространство: в EQS опционално ще има нов монитор, който ще бъде още по-голям от този в S-клас. Дисплеят на MBUX е широк 1,41 метра и работи с изкуствен интелект. Благодарение на OLED технология изображението е изключително контрастно и осигурява много тъмен черен цвят.

Пробег до 700 километра

Според Mercedes EQS ще има пробег от 700 километра по WLTP – благодарение на модерна техника на батерията (вероятният капацитет ще е 100 кВтч. На станция за бързо зареждане с 350 кВт. за 20 минути ще могат да бъдат заредени 80 процента от батерията. Концепцията на задвижване вероятно ще е подобно на това на студията или на EQC: по един електромотор на всяка от осите. Седанът ще се предлага с две степени на мощността – според слуховете от 400 до 600 к.с.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин