2016
Анастасия Янчева е новият Маркетинг мениджър на BMW Group България. Тя поема поста от Даниела Димитрова, която след почти девет години на поста заминава за Дубай, за да заеме позицията Регионален маркетинг мениджър BMW Middle East.
Анастасия Янчева завършва специалност „Международни икономически отношения и международен бизнес и посредничество“ в Стопанската академия в Свищов през 2001 година. Професионалният си опит придобива в Карлсберг България, където в продължение на 13 години заема различни позиции в отдел Маркетинг , фокусирайки се върху въвеждането, стратегическото позициониране и изграждане на локални и международни марки – Шуменско пиво, Холстен, Карлсберг, Будвайзер. Играе съществена роля за въвеждането на българския пазар и развитието на брандовете Туборг и Самърсби. През последните две години фокусът й се измества към тютюневата индустрия, заемайки позицията Мениджър Маркетинг мъжки марки и основно развитието им на европейски пазари, Балканите и Близкия изток.