2020
След като някои aвтомобилни производители модернизираха своите лога през последните години, сега и Opel последва техния пример. Но компания със седалище в Рюселсхайм и богата история не само променя логото си, но и пренася цялата идентичност на марката в новото време. Вижте какво за „светкавицата“ се променя в бъдеще!
За разлика от много от своите конкуренти, Opel отдавна разчита на двуизмерен външен вид на своето лого върху рекламни материали и в Интернет. Сега марката прави още една крачка напред и следва тенденцията на минимизиране. В бъдеще логото ще има по-тесен пръстен и по този начин ще подчертае светкавицата. Надписът Opel също се завръща, като буквите вече са по-отдалечени. Хората в Рюселсхайм наричат своето творение „Opel Next“. Новият жълт цвят е по-впечатляващ. Той е значително по-ярък от преди и с неонов „oтпечатък“.
Нов дизайн от 2021
През първата половина на 2021 г. Opel ще представи новата си корпоративна идентичност около новите Opel Crossland и Opel Mokka. Времето изглежда добре подбрано, в края на краищата цялата индустрия е в период на бурни промени – и с променен дизайн, Opel показва волята си да се адаптира към новото. Фокусът върху светкавицата в логото заедно с новия нюанс на жълтото е предназначен да символизира настъпването на електрическата ера за Рюселсхайм.
Лого на Opel с богата история

Подобно на самата компания, логото на Opel има богата история, обхващаща повече от век и половина – с много отличителни промени. Това, което мнозина не знаят, e че легендарната светкавица е символ на старата германска марка, която е видяла толкова много възходи и падения, едва от 1964 г. Преди това в логото са били изобразен цепелин и инициалите на основателя на компанията Адам Опел.
