Ново лице и още по-комфортни седалки за Citroën C5 Aircross

1201
2022

От представянето на Citroën C5 Aircross през пролетта на 2017 изминаха почти пет години. Оттогава до днес моделът е продаден в 260 000 екземпляра – и дойде моментът да бъде обновен. „Ъпдейтът“ на високия и просторен френски модел се характеризира с променен дизайн, още по-всиок комфорт и модерна техника.

Базата продължава да бъде платформата EMP2 на концерна Stellantis – като размерите на автомобила остават без промяна. Изглежда, разлики няма и при задвижванията – SUV-ът ще продължи да се предлага с 3-цилиндров бензинов мотор (131 к.с.), комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия, или с 4-цилиндров дизелов агрегат (също със 131 к.с.), стандартно с 6-степенна ръчна трансмисия или срещу доплащане – с 8-степенна автоматична. Топверсията е Plug-in хибрид с 224 к.с. системна мощност, генерирана от 1,6-литров 4-цилиндров бензинов мотор и електрическа машина.

Най-съществената промяна е във визията: C5 Aircross следва нов дизайнерски език, при който преобладават закръглените форми и при който вече ги няма светлините на два етажа, точно като при „малкото братче“ C3 Aircross. Така цялостният стайлинг на предната част е променен – като тя е станала значително по-модерна. Емблемата също е нова – с черна вътрешна част и хромирана рамка, нови са също и LED-фаровете, радиаторната решетка и бронята с функционални въздухозаборници. При поглед към задницата също ще разпознаете новите LED-светлини. Клиентите вече могат да поръчат и още един модел джанти – 18-цоловите на име Pulsar.

Промени освен по екстериора са направени и в интериора. Моделът вече разполага с 10-инчов тъчскрийн, който стои свободно върху таблото. Дюзите за вентилацията са разположени под екрана и са с нов дизайн, а високата и голяма централна конзола също е „пипната“. От Citroen са използвали също нови материали и цветове, а скоростният лост е станал по-малък.

И за да бъде C5 Aircross достоен представител на френската марка, той прави крачка напред и по отношение на комфорта – като използва новите седалки Citroën Advanced Comfort, вече лансирани при  C4 и C5 Х. Те използват много дебела пяна в горната част с допълнителен 15-милиметров слой – и според производителя са „най-доброто по отношение на визуален комфорт, комфорт на седене и комфорт при движение“. Освен това предните кресла разполагат не само с подгряване, но и с масажна функция.

Към момента няма информация относно цените на модела. При актуалната му версия те започват от 52 153 лева.

Още по темата


Notice: Undefined index: usedTag in /home/autoupsw/public_html/wp-content/themes/autobild/sidebar.php on line 3
Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/autoupsw/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427