НОВОТО SUZUKI SX4 S-CROSS С ОФИЦИАЛНА ПРЕМИЕРА В БЪЛГАРИЯ

Фейслифтът на Suzuki SX4 S-Cross предлага напълно обновени външен дизайн и интериорно качество, с които затвърждава елегантното SUV излъчване на модела

0811
2016

Обновеният SX4 S-Cross има значителни промени главно в предната част, където виждаме изцяло нова броня с предна решетка. Ново в екстериора са алуминиевите джанти, предните и задни LED светлини. Естетическите промените са толкова значителни, че реално фейслифтът на S-Cross може да бъде описан и като нов модел. Новият SX4 S-Cross идва и с промяна на размерите – новото поколение на компактния SUV е по-широко с два сантиметра, а за да защити смело своето кросоувър позициониране свободното пространство от земята е вече 180 см – цели десет сантиметра повече. Впечатление правят и изключително качествените материали, използвани в интериора на обновения SX4 S-Cross, които подчертават усещането за комфорт и изисканост. Новият SX4 S-Cross се предлага в избор от девет цвята, сред които особено впечатляващи са Sphere Blue Pearl Metallic и Canyon Brown Pearl Metallic.

Обновеният Sx4 S-Cross се предлага с три различни двигателя, които могат да предложат на клиента възможността да избира според своите предпочитания и стил на шофиране. При бензиновите двигатели клиентът може да избира между два нови турбо бензинови двигатели BOOSTERJET: 1.0-литров и 1.4-литров с директно впръскване, които познаваме вече от моделите Baleno и Vitara. 1.0-литровият е с максимална мощност от 112 конски сили при 5 500 оборота в минута. 1.4-литровият е с максимална мощност от 140 конски сили при 5 500 оборота в минута. Благодарение на технологиията за директно впръскване и при двата двигателя на разположение е съчетание от висок въртящ момент с нисък разход на гориво. Отлично представяне на двигателите, при които максималният въртящ момент е даден в малък обхват на скоростта. 1.0-литровият двигател е комбиниран само с 5-степенна механична скоростна кутия. При 1.4-литровият двигател клиентът има избор между 6-степенна механична или 6-степенна автоматична скоростна кутия. При дизеловия двигател фейслифтът на S-Cross запазва 1.6-литровия агрегат, който може да се комбинира със 6-степенна механична скоростна кутия или със 6-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител (TCSS). При всички комбинации между двигателите и скоростните кутии прави впечатление забележително ниския разход на гориво. Средният разход на гориво за 1.0-литровият BOOSTERJET е само 5,0 л/100 км, докато 1.4-литровият BOOSTERJET е само 5,4 л/100 км за версиите с предно задвижване и 5,6 л/100 км за версиите със задвижване на четирите колела. Средната консумация на 1.6-литровият дизелов двигател е само 4,1 л/100 км за версиите с предно задвижване и 4,4 л/100 км за версиите със задвижване на четирите колела. В подобни нива варират и емисиите на CO2. Емисиите за версията с 1.0-литров BOOSTERJET двигател и 5-степенна механична скоростна кутия са 113 г/км, а при тези с 1.4-литров BOOSTERJET двигател със 6-степенна механична скоростна кутия са 120 г/км. Дизеловият двигател отделя само 106 г/км, което прави новият S-Cross най-щадящият природата в категорията компактни SUV с 4х4 на пазара.

Комфортът, който предоставя новият SX4 S-Cross се усеща най-осезаемо във вътрешното пространство. Изключително просторно купе, което осигурява максимален комфорт както за пътниците на предните седалки, така и за тези отзад. Suzuki SX4 S-Cross предлага 430 литра гъвкаво пространство за багаж. Напълно във философията на японския производител, в SX4 S-Cross ще намерите всичко нужно, при това само на една ръка разстояние. Оборудван със 7-инчов мултифункционален тъч дисплей със синхронизация на смартфон и навигационна система. Към този екран е свързана и камерата за задно виждане, което прави паркирането на автомобила и движението на заден ход изключително лесно и безопасно. SX4 S-Cross идва и със система за безключов достъп и стартиране на автомобила. Базовото и средното ниво на оборудване са с климатик, а при най-високото ниво имате на разположение климатроник. _mg_1454 _mg_1429

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин