Новото RS7: атака с 600 коня срещу M5 и Panamera


25
сеп.
2019

Хората от Audi не се шегуват! Със своите екстремно раздути калници новото RS 7 Sportback не само изглежда брутално – а действително е с 600 к.с. под предния капак. За сметка на това обаче тежи 2145 кг! И какво правим ние с тях? Пускаме ги на слалом!

И той доставя истинско удоволствие – защото инженерите oт Audi залагат на завиващи задни колела. При ниска скорост системата новото RS 7 насочва задните колела с до пет градуса в посока, противоположна на тази предните – и така автомобилът става по-пъргав в завоите. Над 100 км/ч задните колела се отклоняват с до два градуса в същата посока като предните и така машината става по-стабилна при смяна на лентата. И на практика всичко това функционира разкошно – и сякаш „скрива“ съществена част от килограмите на автомобила.

Въздушно или спортно окачване?

Рали богът Валтер Рьорл може би няма да бъде особено горд с нас, тъй като от време на време се налага инстинктивно да коригираме ъгъла на волана в завой. Това обаче се дължало на променливото предавателно отношение, както ни разкрива технически специалист от Audi. По отношение на окачването клиентите на RS7 могат да избират RS въздушното окачване и регулируемото в три степени спортно окачване plus, което прави по превъзходен начин „шпагата“ между комфортно и спортно поведение.

0-100 км/ч с Launch Control

И след като разкрихме какво може автомобилът по отношение на напречната динамика, тествахме Launch Control-a с новата функция хронометър. При условия далеч от перфектните и с трима души на борда измервателният апарат отчете 3,8 сек – и ние не се съмняваме, че официално обявените 3,6 могат да бъдат постигнати без проблем! 4-литровият V8 Biturbo и субективно създава усещане, че е суперпотентен, а 48-волтовата система тип „мек хибрид“ успява да „изглади“ евентуалните турбодупки с електрически Boost до 12 кВт. И това функционира значително по-хармонично, отколкото Single-турбодизелите с електрически компресор в новите модели S4 и S6.

По отношение на визията хората от Audi не демонстрират стремеж към дискретност и осигуряват на RS 7 и атрактивна Widebody-каросерия. И на финала, за малко да забравим и цената – 242 000 лева! Естествено, тя може и да набъбне, ако добавите пакет с карбоново-керамични спирачки или пакет Dynamic.

Още по темата

Card image cap
Битката на „мъниците“: Hyundai преследва златото

12
мар.
2018

Hyundai обнови своя малък автомобил i10 – ще успее ли той да се наложи над първенеца в класа VW Up и над Renault Twingo?

Card image cap
Audi A5 срещу BMW Серия 4: Най-елегантният дуел на годината

24
дек.
2016

Audi Sportback срещу BMW Gran Coupé – добре дошли на баварския конкурс за красота! Първото сравнение на новото A5 със Серия 4

Card image cap
Civic отново с дизелов мотор – тествахме го!

7
февр.
2018

Десетата генерация на Honda Civic беше разработена като изцяло нов модел. Дизайнът й поляризира мненията. AUTO BILD тества дизеловата модификация на „японеца“

Card image cap
Opel Astra 1.6 CDTI: симпатична и практична

10
авг.
2016

С икономичен дизел, стегнато окачване и „букет“ от асистиращи системите компактният модел от Рюселсхайм е поредно доказателство за правилната посока, в която компанията върви

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: