Новото RS4: с две турбини и шест цилиндъра

Най-мощната модификация на „четворката“ ще разчита на мощност 456 к.с.


23
февр.
2017

Най-наточеното A4 ще заложи на V6 битурбо агрегат с работен обем 2,9 литра и приблизителна мощност 500 к.с. Естествено, моделът ще бъде с двойно задвижване, но ориентирано към задната ос. Очакваме трансмисията да бъде 8-степенния „автоматик“ на ZF, който се поставя също на RS6 и RS7. Бъдещото RS4 ще има две версии – както комби, така и важния за китайския пазар седан (какъвто при последното поколение нямаше). В момента Audi тества прототипи на „бегачката“ на Нюрбургринг с цел финални настройки на окачването и задвижващия агрегат. Очаква се новият модел да бъде представен още към края на 2017-а – не е изключена премиера на изложението във Франкфурт. По традиция, той ще впечатлява с аеродинамични компоненти по екстериора, огромни ауспухови тръби и огледала в контрастен цвят. Концепцията за задвижването връща бъдещото RS4 към корените му – представеното през 1999 г. първо поколение на „бегачката“ също използваше два турбокомпресора и V6-мотор (с обем 2,7 л).

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >