Новият Megane E-TECH Electric е нов модел в света на електромобилите. Като такъв, той е част от екосистема, където автомобилът представлява хардуерна платформа, съдържаща най-съвременен софтуер и оптимизирана свързаност, за да достави нови изживявания. Благодарение на новата платформа CMF-EV, Megane E-TECH Electric предлага голям простор отвътре и динамика на пътя с директното, но прецизно управление.
Подобно на смартфон, новото Renault Megane E-TECH Electric се слива безпроблемно с дигиталната екосистема на своя потребител. Това е високотехнологичен автомобил, винаги готов да служи, благодарение на новия си OpenR дисплей и новата мултимедийна система OpenR Link, разработена с Google и базирана на Android Automotive OS, и предлагащ Google Assistant, Google Maps и вграден Google Play за лесно, персонализирано и безпроблемно шофиране.
Megane на бъдещето вече е тук!
„Новият Megane олицетворява електрическата революция, която Renault започна преди десетилетие. Чрез демократизиране на електрическата технология, новият Megane успява да направи електрическия автомобил достъпен, без компромис по отношение на ефективността и удоволствието от шофирането. Това, което предава този автомобил, е емоция, ние го създадохме, представяйки го като GTI на електрическите автомобили.“заяви Лука де Мео, главен изпълнителен директор на Renault Group.
Renault поставя ново начало със стратегическия избор за производство на новия Megane E-TECH Electric във Франция, във фабриката в Дуе, разположена в сърцето на ElectriCity, водещия в Европа център за електромобилостроене.Renault ElectriCity скоро ще бъде най-големият и конкурентоспособен център в Европа за производство на електрически автомобили. Намиращ се в северната част на Франция, той е идеално разположен в сърцето на пазарното търсене.
MEGANE, ПРОСТО ИМА СМИСЪЛ
В Renault Megane е синоним на компактния хечбек, модел, който е част от гамата от 26 години в продължение на четири различни поколения. Новият Megane E-TECH Electric отдава почит на това наследство, чрез своя дизайн и гъвкавост. Той запазва генетичния състав и оптимизма, които са отличителен белег на всяко ново поколение Megane, превръщайки го икона в своя сегмент: удоволствие от шофирането, комфорт, спокойствие, вътрешно пространство и обем на багажника. Това ново поколение представя нови атрактивни характеристики, като вълнуващ дизайн, безпрецедентно съотношение на външни размери към пространство в купето и всички обичайни предимства на електрически автомобил.
С новия Megane E-TECH Electric Renault демонстрира, че продължава дългогодишната си история и надгражда върху предишни успехи под името Megane, въвеждайки го в модерната ера и проектирайки го в бъдещето. Защото просто има смисъл да го направи. И така, името ще продължи да живее.
Новият „емоционален и технологичен“ дизайнерски език
Също като марката, дизайнът на Renault се променя и става все по-„технологичен“. Въпреки че запазва всички чувствени характеристики, отговорни за неотдавнашния успех на автомобила, той включва и някои по-технологични елементи (задни микрооптични LED светлини, OpenR екран), както и други, извлечени от света на високотехнологичния и hi-fi дизайн (вентилационни отвори, лазерно гравирани декорации на защитните ленти в долната част на вратите).
Рекордни и мощни пропорции
С удълженото междуосие (2,70 м от 4,21 м обща дължина) и намален надвес, постигнати благодарение на новата модулна платформа CMF-EV, новият Megane E-TECH Electric демонстрира безпрецедентни пропорции. Батерията е по-тънка от всякога (само 110 мм!) което позволява на дизайнерите да усъвършенстват външните пропорции, като същевременно повишат вътрешното пространство на автомобила спрямо съотношението на общия отпечатък и понижат центъра на тежестта за по-забавно и вълнуващо изживяване при шофиране.
Новото Renault Megane E-TECH Electric съчетава компактен дизайн със запазена височина (1,50 м) и несравним интериорен простор.
Аеродинамика и ефективност
Дизайнерски елементи и определени характеристики носят усещане за здравина: големи 20-инчови джанти, защитни ленти в долната част и арки на колелата, висока линия на прозорците. Скосената линия на покрива, широките следи и прибиращите се дръжки на вратите (стандартно оборудване) носят усещане за купе. Запазените височина, простор и обем на багажника напомнят за традиционните хечбек модели.
Подобряването на аеродинамичните характеристики благодарение на ефективни стилистични елементи е основен аспект в процеса на проектиране на новия Megane E-TECH Electric. Запазената височина, нископрофилните гуми, изваяните рамене с вентилационни отвори в предната част и линиите на купето, продължени в броните, всички придават плавно усещане за дизайна на автомобила, но също така спомагат за подобряване на цялостната му икономия на гориво.
Привлекателни и елегантни цветове
Новият Megane E-TECH Electric ще се предлага в шест елегантни и привлекателни екстериорни цвята: сив „Рафал“, шистовосив, среднощносин, огненочервен, черен и ледниковобял. За по-персонализиран щрих, моделът може да бъде и в двуцветен завършек, с възможността покривът, колоните и – в зависимост от нивото на оборудване – капаците на страничните огледала да бъдат в цветове шистовосив, черен или ледниковобял, което позволява до 30 възможни комбинации .
Високото ниво на оборудване включва сплитери в предната и задната броня и странични вентилационни отвори в титаниев цвят. Това дава на новия Megane E-TECH Electric силно усещане за характер и спортен дух.
Автомобилът седи гордо върху своите 20-инчови джанти (18-инчови за първото ниво на оборудване) и се предлага с избор между два модела 20-инчови и два модела 18-инчови джанти. Всички джанти са с новото лого на Renault в центъра.
Електрически подпис
Изцяло LED осветлението в предната и задната част на новия Megane E-TECH Electric е фино лазерно изрязано, за да изрази своята модерност. Моделът се отличава с нов светлинен подпис с „наелектризиращи“ шарки, които преминават към централното лого за повишено вълнение. Отпред дневните светлини изглежда се простират отвъд фаровете и продължават пътя си до страничните вентилационни отвори. В задната част, множество лазерно изрязани микрооптични влакна, наредени в кръстосани линии, създават интригуващ 3D-подобен блясък: припокриващите се линии изглежда вибрират, сякаш са живи. В допълнение към елегантните мигачи, стоповете са изпълнени в две ясни линии, подобно на знак „пауза“.
Фаровете са изпълнени с помощта на шест отразяващи панела и са адаптивни, така че вече не е необходимо да превключвате между дълги и къси светлини – всичко е автоматично. Лъчът светлина е много по-широк за повишена видимост към случващото се около автомобила по градските пътища и по-далеч напред по открития път и по магистралите, без да заслепява останалите водачи наоколо. Светлините се адаптират и към промените във времето (дъжд, мъгла) чрез превключвател, разположен на таблото, и служат като фарове за мъгла. Динамични мигачи допълват ултрамодерното и стилно осветление на модела.
Автоматични дръжки на вратите
Всички нива на оборудване на новия Megane E-TECH Electric включват прибиращи се дръжки на вратите. Когато шофьорът или пътникът отпред се приближи, за да отвори врата, или при отключване на автомобила, скритите в каросерията дръжки се откриват автоматично. Те се връщат на място след две минути престой, когато колата започне да се движи напред или при заключване на вратите.
Приветствената последователност
Приветствената последователност, представена в новия Megane E-TECH Electric, приключва, когато водачът седне на шофьорската седалка. OpenR екраните на арматурното таблото и мултимедията се включват, визуализирайки логото и името на марката. Амбиентното осветление осветява купето, докато високоговорителите възпроизвеждат нова Renault звукова сигнализация, която допълва приветствената последователност.
OpenR, най-големият екран в класа си
Това е най-яркото бижу в интериора на новия Megane E-TECH Electric, олицетворение на пълната гама от бордови технологии, внедрени в новото поколение електромобили на Renault. Представен за първи път в концептуалните автомобили TreZor (2016), SYMBIOZ (2017) и MORPHOZ (2019), новият OpenR обединява – под формата на завъртяна буква „L“-екрана на арматурното табло и мултимедийния екран. Благодарение на дългогодишната работа на дизайнерските, продуктовите и инженеринг екипи на Renault, това е първият път, когато подобна технология ще бъде стандартно оборудване за такъв тип автомобил. В него се помещават централните вентилационни отвори, в съответствие с плавния дизайн на интериора на автомобила.
OpenR екранът е направен с подсилено стъкло за по-издръжлив, приятен на допир външен вид. Яркостта и четимостта на екрана са оптимизирани, за да се осигури добра видимост дори при осветяване; подсилен от антирефлексното покритие. Традиционният слънцезащитен елемент на таблото е премахнат, тъй като вече не е необходим, спестявайки място и правейки финалния вид по-рационален и модерен.
Екранът OpenR има площ на дисплея като никой друг: 321 см² за 12,3-инчовия екран на арматурното табло (1920 x 720 пиксела, хоризонтално) и 453 см² за 12-инчовия мултимедиен екран (1250 x 1562 пиксела, портрет). Следователно бордовият дигитален интерфейс се равнява на общо 774 см², повече от всеки друг автомобил в категорията и по-близо до големите седани от високия клас! Първото ниво на оборудване разполага с 9-инчов мултимедиен екран (1250 x 834 пиксела, хоризонтално).
Екранът OpenR включва най-съвременна технология за гладко и потапящо изживяване – платформа от трето поколение Snapdragon Automotive Cockpit, усъвършенствана свързаност с USB-C портове и съществена технология за бордова безопасност и ADAS (напр. 3D Around View Monitor). Що се отнася до софтуера, моделът разполага с новата система OpenR Link с вградени Google услуги, за интуитивно и оптимизирано свързано изживяване.
Продължете на следващата страница