2016
При новото 911 RSR Porsche използва максимално свободата, дадена от регламента за GT-класа в „24 часа на Льо Ман“, и умело комбинира качествата на олекотената конструкция с мощта на 6-цилиндровия атмосферен боксер пред задната ос. 4-литровият агрегат с директно впръскване няма променливи фази на газоразпределение. „Бойното кръщене“ на машината с тегло 1243 кг ще бъде през януари 2017-а в рамките на „24 часа на Дайтона“.
Атмосферният двигател със сух картер развива около 510 конски сили (в зависимост от рестрикциите) и предава своята мощност към широките 31 см задни гуми посредством секвенциална трансмисия. Въпреки че е състезателен автомобил, и 911 RSR разполага с асистираща система за предотвратяване на удари. Благодарение на нея дори много по-бързите прототипи от LMP1 могат да бъдат откривани своевременно и да се намали опасността от инциденти. От Porsche са конструирали автомобила така, че механиците да могат да го сглобяват и разглобяват максимално бързо – което е изключително важно за подобен тип машини.