При по-спортно шофиране удобните седалки биха имали нужда от повечко странична опора, но този автомобил все пак ще се използва основно в ежедневието, а не на пистата. Електрическото им управление е много удобно, дори пасажери с сериозен ръст имат предостатъчно място. На втория ред за тях при по-дълъг път логично няма да бъде толкова уютно: красивото скосяване на автомобила в задната част задължително е свързано с по-нисък таван в купето. Изкуството изисква жертви, но си заслужава.

i-Cockpit: дисплеят над мини кормилото визуализира разнообразни информации, например картата от навигацията
Общо взето, твърдото окачване умело поглъща неравностите по пътя. Рядко ще усетите вибрация, когато внушителните 18- или 19-цолови колела на GT-версията, оборудвани с тънки гуми Michelin, преминават през железопътни релси или метални капаци на канализацията. Вибрация и звук рядко ще усетите и от двигателя. Перфектно работещият двигател с 400 Нм въртящ момент здраво дърпа както на магистралата, така и по дълги, стръмни участъци. Да не забравяме, че самият автомобил без пасажерите тежи 1600 кг, така че задачата му съвсем не е лека. Изпълнява я обаче без забележими усилия и в перфектен синхрон с осемстепенната автоматична скоростна кутия. Особено в режимите Eco и Comfort задвижването чудесно улавя силата от агрегата, така че при ускоряване в ниски обороти продължава да държи зададената скорост.
Имахме шанса да тестваме и базовия дизел (BlueHDi 130 к.с., от 52 590 лв.) с механична скоростна кутия. Ако не смятате да се състезавате, ще се чувствате великолепно с неговите 130 к.с. Следващата година французите ще пуснат в обръщение и комби версия, която ще предлага не само повече място, а и повече възможности за комфорт. С интерес очакваме и хибридна plug in версия 300 к.с., чиито 1,6-литров бензинов турбоагрегат при напълно заредена батерия ще мълчи 50 км. За да се наслаждавате максимално на романтичните френски шансони след шумотевицата около световното първенство по футбол.
ИЗВОД
Новото Peugeot 508 се представя като изключително атрактивен и много спортен хеч. В същото време по време на път е комфортен автомобил, оборудван с най-съвременни технологии асистиращи системи. Поздравления за осемстепенната автоматична скоростна кутия.