2018
Във Франция 308 не е номер 1 по продажби. За разлика от Германия, където компактният модел на VW Golf води в статистиката по регистрации, със своите 75 000 продажби в родината си 308 е едва на трето място – след „събратята“ си 208 и 2008. Въпреки това PSA не може да си позволи рискове при своето предложение в С-сегмента. Ето защо следващата генерация на модела ще бъде „пипната“ съвсем фино – въпреки променените линии 308 ще бъде разпознаваем веднага. Каросерията ще използва детайли от концептуалния Instinct (който Peugeot представи в Женева) – като скосените линии на дневните светлини и светлинната лента отзад.
Peugeot e водач по отношение на ниските нива на вредните емисии и затова очакваме, че планираното за 2020 308 ще отговаря на валидната от 2021 норма 6d-TEMP.
Планирани наред с бензинови и дизелови варианти с мощност от 100 до 200 конски сили са и два Plug-in хибрида с 250 (GT) и 300 к.с. (GTi). Допълнително освен електродвигателя на скоростната кутия GTi ще получи и втори електродвигател на задната ос – и така ще получи 4х4-задвижване.