Новото Peugeot 308: шикозен Plug-in хибрид


18
мар.
2021

Новото Peugeot 308 засилва позициите си в компактния сегмент и променя своя стил на каросерията.
Увеличеното с 55 мм междуосие издължава силуета и предлага повече пространство за
пътниците на задните седалки, докато намаляването на височината с 20 мм в съчетание с
омекотената предна част на автомобила издължава визуално предния капак. Новият PEUGEOT 308 носи новото лого на PEUGEOT в изцяло посветената на него предна решетка. Местоположението на емблемата е подчертано от мотива на решетката, която постепенно се събира в емблемата. Дизайнерска и технологична еволюция, радарът за системите в помощ на водача се крие зад емблемата (технология за обвивка на радиолокатор, използваща индий, съвместим с радарните вълни), превръщайки го в централен елемент на решетката. Регистрационният номер е преместен в долната част на предницата.

Фаровете използват LED технология още от първото ниво на оборудване. Изваяни и
тънки, те допринасят за динамиката и идентичността на PEUGEOT 308. Фаровете са издължени
от дневни светлини във формата на зъби върху предната броня. Този светлинен подпис е в
пълна хармония с настоящия стил на PEUGEOT, разпознаваем от пръв поглед както през деня,
така и през нощта. При нива на оборудване GT/GT Pack Full LED предните фарове са още по-тънки и включват
технологията PEUGEOT Matrix LED. Отзад светлините използват Full LED технология, показваща 3-те нокътя за модерен, специфичен за марката светлинен подпис.

PEUGEOT i-Cockpit е част от ДНК-то на марката. Той се усъвършенства и модернизира с всяко
следващо поколение. В новия PEUGEOT 308 той бележи ясна промяна по отношение на
ергономичност, качество, дизайн и технологии с изцяло новата си информационноразвлекателна система PEUGEOT i-Connect. Арматурното табло, разположено на нивото на очите, има 10 инчов дигитален панел от ниво на оборудване Active Pack. При ниво GT бордното табло е триизмерно. С пълни възможности за
конфигуриране и персонализация, това дигитално табло има няколко режима на изобразяване
(TomTom свързана навигация, радио/медия, системи в помощ на водача, енергиен поток и т.н.),
които могат да бъдат променяни директно от лостчето.

Новата информационно-развлекателна система предлага на всички най-доброто от света на
смартфоните и най-доброто от автомобилния свят в зависимост от нуждите и желанията.
Ергономичен и удобен за ежедневна употреба, всеки водач (до 8 профила) има възможността
да определи и запази своите предпочитания за дисплея, атмосферата и настройките.

В новия 308 най-новото поколение системи в помощ на водача допълва набора бордови
технологии с експертния опит на марката на най-високо ниво:

Това е следваща стъпка към полуавтономното управление с пакета Drive Assist 2.0 (наличен в
края на годината), който включва Адаптивен автопилот с функция Stop & Go (с автоматична
скоростна кутия EAT8) и Асистент за позициониране в лентата; той има и 3 нови функции,
налични за платна с отделни ленти:
• Полуавтоматична смяна на лентата предлага водачът да изпревари автомобила пред
него и след това предлага да се върне обратно в лентата при скорости от 70 км/ч до 180 км/ч.
• Препоръка за очаквана скорост, системата предлага на водача да адаптира скоростта
си (увеличаване или намаляване на скоростта) спрямо знаците за ограничение на
скоростта.
• Адаптация на скоростта в завой, оптимизира скоростта спрямо кривата на завоя при
скорост до 180 км/ч.

Две Plug-in хибридни версии ще бъдат предлагани още от лансирането на новото 308:
• HYBRID 225 e-EAT8 / 2 задвижващи колела / комбинация от двигател PureTech със 180
к.с. (132 kW) и електрически двигател с 81 kW, съчетани със скоростна кутия e-EAT8 / C0₂
емисии от 26 г/км и 100% електрически пробег от 59 км (съгласно протокола WLTP, който
е в процес на одобрение),
• HYBRID 180 e-EAT8 / 2 задвижващи колела / комбинация от двигател PureTech със 150
к.с. (110 kW) и електрически двигател с 81 kW, съчетани със скоростна кутия e-EAT8 / C0₂
емисии от 25 г/км и 100% електрически пробег от 60 км (съгласно протокола WLTP, който
е в процес на одобрение).

Литиево-йонната батерия е с капацитет 12,4 kWh и са налични два вида бордови зарядни устройства, отговарящи на всички нужди и решения за зареждане на клиентите: 3,7 kW еднофазно зарядно устройство като стандартно оборудване и 7,4 kW еднофазно зарядно устройство като опция.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин