Новото Audi e-tron: за Tesla e добро, за масите – още не


15
окт.
2018

Нашето впечатление от интериора: това е Tesla с качеството на Audi! Всичко е фино и прецизно изработено. А тези странични огледала: камери от двете страни! Изображенията биват показвани на OLED-екрани в тапицериите на вратите – горе над дръжките. При това с отлична резолюция, без значение дали на тъмно, или при ярко греещо слънце, включително с цветно предупреждение за ситуации с мъртвата зона. Кокпитът с двата разположени в средата монитора за мултимедията, както и климатика, настройката на седалките ни е позната от A6, A7 и A8. За e-tron инженерите на Audi са направили спортна настройка на дизайна и са пригодили съответно функционалността. Навигационната система търси подходящи станции за зареждане по маршрута, указва времето за чакане, а когато има опасност от проблем с пробега, биват изключвани всички консуматори – с натискане на бутон. „Инвестирахме максимума, за да предотвратим страха от дълги пътувания“, казва отговарящият за разработката на модела Руперт Шпилфогел.

Телевизор във вратата: камера вместо странично огледало, изображението се показва на OLED-екран

МОЕТО МНЕНИЕ
С e-tron пътуването не отстъпва по продължителност на това с Tesla: батериите с капацитет 95 кВтч в пода на автомобила тежат 700 кт и позволяват пробег от 400 км, стига водачът да е кооперативен. Тоест достатъчно често да рекуперира енергията от спирачното усилие, да борави колкото е възможно по-нежно с педала на газта. На станция за бързо зареждане 80 процента от батериите се зареждат за 30 мин. Досега в цяла Германия има общо 1100 такива станции. Цената на e-tron е 160 000 лв. В базовата му версия. Все пак с 22 000 лв. по-малко от най-малкия модел на американците – Model X.

Много място за краката отзад, заради архитектурата на електромобил средният тунел отпада

Човекът на AUTO BILD Мей се повози в e-tron: тих и просторен

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >