Новото Audi e-tron: за Tesla e добро, за масите – още не


15
окт.
2018

КАК СЕ КАЗВА МАЙКАТА НА НИКИ ЛАУДА? Мама Лауда, мама Лауда! Сега тестващият редактор на AUTO BILD седи с превръзка на очите в прототипа на новото Audi e-tron, слуша „Money for Nothing“ на Dire Straits в 3D звук и се моли: мама Лауда! Какво друго ми оставя да правя, когато не виждам и усещам почти нищо от автомобила – никакво вибриране, никакво придърпване, само леко жужене на двата електромотора и може би лекия шум от движение на гумите?

Дигиталният кокпит ни е познат от A6, A7, A8 — в e-tron той е спортен за SUV

Защо тогава не преоборудват тази кола в концертна зала? Волфрам Йен, който разработва саунд-системите при Audi, е създал в сътрудничество с партньора Bang & Olufsen и институт Fraunhofer в e-tron такива магически звуци, каквито могат да бъдат чути единствено в концертна зала. Ще ви кажем само: 3D високоговорители в предните колони на автомобила. Возим се с електрическия SUV в Копенхаген, общо 170 прототипа навъртат километри в цял свят, а e-tron ще се появи на пазара в края на годината.

Да слушаш музика със завързани очи: e-tron предлага опционално 3D-саунд-система

С дължина 4,90 метра, което означава по средата между Q5 (4,66 метра) и Q7 (5,05 метра). Но моделът е чист електромобил, няма двигател с вътрешно горене, не отделя никакви CO2 или NOx, няма придърпване или теглене от волана. Хората от Audi искат да ни покажат колко благороден е техният електромобил. Темата е шумоизолация. задната ос е с тройна шумоизолация, електромоторът отзад трябва да осигурява спокойствие. Специалистът по акустика Михаел Вийлд: „Искахме да се доближим колкото е възможно повече до Q7.“ Определено са успели по отношение на предлаганото място отзад. Тъй като средният тунел при електромобилите отпада, краката остават на пода – също и тези на седящия на средната седалка. Жалко само, че стилната средна конзола отнема от мястото за краката отпред.

Новият скоростен лост: върху конзолата, степените се настройват с палец и показалец

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Модернизираният Ford Transit : по-екологичен и по-мощен

26
авг.
2016

Освеженият вариант на лекотоварния автомобил на Ford ще се появи на пазара през есента. AUTO BILD вече тества Transit Custom

Card image cap
Първо сравнение на новото BMW 750i

26
ян.
2016

Горе, на върха, въздухът е разреден. А конкурентите са много силни. Надпреварата при возилата на шефовете

Card image cap
Polo номер 6 порасна!

30
авг.
2017

Тествахме 1-литровия 3-цилиндров мотор със 115 к.с.

Card image cap
Първи впечатления: Toyota Prius Plug-in

8
февр.
2017

Новата Toyota Prius Plug-in има по-голям електрически пробег и може развие максимална скорост от 135 км/ч - отново в електрически режим. AUTO BILD тества Plug-in-хибрида!

Card image cap
Три концепции на задвижването при BMW: Колко добри са алтернативите на дизелите всъщност?

2
сеп.
2016

BMW Серия 3 и Серия 2 Active Tourer се предлагат с дизелови, бензинови мотори и като Plug-in хибриди. Ние ще ви кажем кое задвижване е най-подходящо за всеки модел – и защо дизеловият двигател все още не трябва да бъде отписван

Card image cap

В последния брой:

Архив >