Новото Audi e-tron: за Tesla e добро, за масите – още не


15
окт.
2018

КАК СЕ КАЗВА МАЙКАТА НА НИКИ ЛАУДА? Мама Лауда, мама Лауда! Сега тестващият редактор на AUTO BILD седи с превръзка на очите в прототипа на новото Audi e-tron, слуша „Money for Nothing“ на Dire Straits в 3D звук и се моли: мама Лауда! Какво друго ми оставя да правя, когато не виждам и усещам почти нищо от автомобила – никакво вибриране, никакво придърпване, само леко жужене на двата електромотора и може би лекия шум от движение на гумите?

Дигиталният кокпит ни е познат от A6, A7, A8 — в e-tron той е спортен за SUV

Защо тогава не преоборудват тази кола в концертна зала? Волфрам Йен, който разработва саунд-системите при Audi, е създал в сътрудничество с партньора Bang & Olufsen и институт Fraunhofer в e-tron такива магически звуци, каквито могат да бъдат чути единствено в концертна зала. Ще ви кажем само: 3D високоговорители в предните колони на автомобила. Возим се с електрическия SUV в Копенхаген, общо 170 прототипа навъртат километри в цял свят, а e-tron ще се появи на пазара в края на годината.

Да слушаш музика със завързани очи: e-tron предлага опционално 3D-саунд-система

С дължина 4,90 метра, което означава по средата между Q5 (4,66 метра) и Q7 (5,05 метра). Но моделът е чист електромобил, няма двигател с вътрешно горене, не отделя никакви CO2 или NOx, няма придърпване или теглене от волана. Хората от Audi искат да ни покажат колко благороден е техният електромобил. Темата е шумоизолация. задната ос е с тройна шумоизолация, електромоторът отзад трябва да осигурява спокойствие. Специалистът по акустика Михаел Вийлд: „Искахме да се доближим колкото е възможно повече до Q7.“ Определено са успели по отношение на предлаганото място отзад. Тъй като средният тунел при електромобилите отпада, краката остават на пода – също и тези на седящия на средната седалка. Жалко само, че стилната средна конзола отнема от мястото за краката отпред.

Новият скоростен лост: върху конзолата, степените се настройват с палец и показалец

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Обновеният Yaris: пролетна промяна за японския мъник

26
май
2017

След шест години Toyota обновява Yaris. Едно зряло постижение

Card image cap
Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic: ръбовете вече не са на мода!

10
авг.
2016

SUV-еквивалентът на С-клас оставя в миналото „изваяните с брадва“ форми на предшественика си GLK и залага на типичните за Benz таланти

Card image cap
Първи впечатления Kia Stinger: Ужилени от емоцията!

28
ное.
2017

Kia Stinger прави поредната стъпка по пътя на успеха – впечатляващата спортна лимузина в стила на традиционно Gran Turismo e с мощност до 370 к.с.

Card image cap
Уникално сравнение на 200 000 километра

2
февр.
2017

Golf и A-клас ще се движат за редакцията ни, докато се разпаднат. Ние правим равносметката след 200 000 км

Card image cap

В последния брой:

Архив >