Нови самостоятелни автосалони на Ford, Volvo и Jaguar Land Rover във Варна


30
окт.
2018

Днес новият прогресивен автомобилен комплекс на МОТО-ПФОЕ отвори врати за клиентите в морската столица и региона. Модерен, функционален и луксозен, това е ексклузивен център за мобилност, с изцяло самостоятелни шоуруми за FORD, VOLVO и JAGUAR LAND ROVER,  изградени според най-актуалните стандарти на производителите. Специално за церемонията пристигнаха Томохиро Йонеяма, генерален мениджър бизнес направление „Автомобилни и строителни системи” в Сумитомо Корпорация Европа, Чаба Лакатош, регионален мениджър на Volvo за Централна, Източна Европа и Африка и господата Атанас Фурнаджиев, Димо Николов и Масухиро Ояма, управители на Мото-Пфое група. В официалната пресконференция участие взе и г-н Атанас Стоилов, кмет на Община Аксаково, на чиято административна територия се намира автомобилният център срещу Летище Варна.

През настоящата  година МОТО-ПФОЕ стартира мащабен инвестиционен проект в мрежата си от търговско-сервизни комплекси в страната, който ще приключи през 2021 г. Първият изцяло обновен фирмен комплекс по тази програма, отговарящ в пълна степен на високотехнологичните стандарти на JAGUAR, LAND ROVER, VOLVO и FORD, е този във Варна. Новият представителен център на компанията в морската столица на България въплъщава духа и философията на автомобилните марки в портфолиото на МОТО-ПФОЕ.

ARCH-концепцията на JAGUAR LAND ROVER цели да постави собствениците на британските марки в центъра на вниманието и в сърцето на бизнеса – с функционалност, удобство и лукс, заради които те избират автомобилите си. Ексклузивността е въплътена и в най-дребния детайл на всеки ARCH комплекс на JAGUAR LAND ROVER по света, сега вече и в специализирания шоурум във Варна.

Автосалонът на VOLVO представя по забележителен и модерен начин великолепните продукти на шведския производител. Архитектурният дизайн и изборът на материали и повърхности допринасят за създаването на изискано пространство, в което е пресъздадена вдъхновената от шведската култура философия VRE. Минималистичният, изчистен и семпъл стил вдъхновява ценителите с уютната атмосфера на топла скандинавска къща.

Mодерният, отличителен дизайн и иновативните технологии, влагани в един от най-динамично развиващите се напоследък масови автомобилни брандове, FORD, повлиява и естетиката в новия шоурум на марката във Варна, съобразен с внедряващия се отскоро навсякъде по света стандарт FORD STORE.

За почти всички елементи в новия комплекс на МОТО-ПФОЕ във Варна са използвани доставчици, утвърдени от производителите на глобално ниво – от рекламните и указателни табели и пилони, през настилките, мебелите и дори видео екраните. Вложените огромни средства се аргументират с убедеността на компанията, че тази брандова идентичност ще допринесе за още по-голяма лоялност на ценителите НА FORD, VOLVO, JAGUAR и LAND ROVER в града и региона.

И още една добра новина за клиентите – до края на месец ноември, по случай откриването на комплекса във Варна, МОТО-ПФОЕ предлага изключителни преференции за покупка и обслужване, вариращи като условия за четирите бранда в портфолиото. Пълна информация може да се получи от търговските консултанти в изцяло обновения комплекс на компанията срещу Летище Варна.

През 2019-та година инвестиционният размах на компанията продължава с нов дом на VOLVO в София и самостоятелни центрове на VOLVO и JAGUAR LAND ROVER в Пловдив. Масовата марка в портфолиото на компанията, FORD, също ще преобрази представянето си пред клиентите. МОТО-ПФОЕ разгръща своята мащабна инвестиционна политика, по която първият изцяло обновен търовско-сервизен комплекс е този във Варна, вече като част от глобалната SUMITOMO CORPORATION, една от най-големите японски финансово-търговски корпорации, със 100-годишна история, 900 собствени компании и над 75 ооо служители по целия свят, включително тези в България. Сумитомо развива своя дейност и има интереси в изключително разнообразни сфери – от природни ресурси, енергетика и транспорт, вкл. автомобили, до продажбата на всякакви стоки към крайни клиенти. Корпорацията постоянно търси поле за следващи успешни инвестиции.

Още по темата

Card image cap
Bridgestone предоставя гуми за World Solar Challenge

14
сеп.
2017

3000 км през Австралия на слънчева енергия

Card image cap
Стоян Рашков е българският претендент за титлата “Крал на софия” в Supercross Sofia 2

27
юли
2016

Той и Фил Николети са следващите участници, които се включват в зрелищната битка

Card image cap
Световните продажби на хибридни Toyota надминаха 10 милиона

14
февр.
2017

Надграждайки основите, които Prius положи преди 20 години, сега Toyota продава 33 различни хибридни модела в над 90 държави по целия свят

Card image cap

В последния брой:

Архив >