Нови джанти намаляват разхода на Duster с 0,25 л


6
окт.
2021

Не променяй нещо, когато върви добре! Хората от Dacia в Румъния едва ли не знаят това. И така фейслифтът на произвежданото от 2017 г. второ поколение на Duster се ограничава до най-необходимото. Почти два милиона купувачи от пускането на модела на пазара през 2010 г. няма как да се заблуждават. Затова и почти няма промени по външния вид. Размерите също не са претърпели промяна – с изключение на леко редуцираната височина. Радиаторната решетка сега е с повече хром, фаровете и мигачите са с LED, а подписът на дневните светлини е Y-образен. Новите джанти (16/17 цола) и оптимизираният спойлер на покрива ще подобрят аеродинамиката. Както и ще намалят с 0,25 л разхода на гориво. Мултимедийната система е модернизирана (от Sandero). На 8-инчовия тъчскрийн получавате Bluetooth, две USB букси и Apple CarPlay и Android Auto чрез кабел.

На практика по задницата няма промени, единствено графиката на светлините е нова

По отношение на сигурността също има подобрения. По една камера на четирите страни на автомобила осигурява 360-градусов обзор, а системата за мъртвата точка реагира и на двуколесни превозни средства. Освен това за приятната атмосфера ще се грижат по-висококачествено тапицираните седалки, подглавниците и подлакътникът отпред (с още две USB букси за седящите на втория ред). Гамата на двигателите ще бъде леко разширена, като за първи път ще се предлага и автоматична трансмисия. 6-степенната автоматична предавателна кутия с два съединителя ще може да се комбинира с топ бензиновия мотор TCe 150 с предно задвижване, а при 4х4 версията трябва да превключвате сами. По-слабите двигатели TCe 130, TCe 90 и Eco-G 100 (пропан-бутан с 50% увеличен резервоар) се предлагат само с 2WD и ръчни скорости. При малкия дизелов мотор dCi 115 е възможно да поръчате двойно задвижване, но не и автоматична трансмисия.

Нов, по-голям тъчскрийн. Двойно задвижване се предлага само за dCi 115 и TCe 150, последният като 2WD с автоматични скорости

ИЗВОД

Dacia използва скалпела само на незабележими места, с което обаче постига определено видим ефект. Екстериорът е все така разнообразен, а техниката още по-конкурентна. Чудесно е, че е така!

Сега и задните светлини са с Y-образна форма

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин