В BMW 750d xDrive и дългата му база 750 Ld xDrive ще дебютира изцяло новоразработен редови 6-цилиндров двигател, който от обем 3,0 литра ще изтръгва 400 к.с. Това е възможно благодарение на 4 турбини. Максималният въртящ момент ще бъде 760 Нм, а моделът ще има и серийно двойно задвижване. Спринтът от 0 до 100 км/ч ще се взема за 4,6 секунди (дълга база: 4,7 секунди), а от BMW дават разход на гориво между 5,7 и 5,9 л/100 км. Още по-икономични (поне на хартия) ще бъдат Plug-in-хибридните модели на Серия 7. Техните обозначения са 740e iPerformance, 740Le iPerformance и 740 Le xDrive iPerformance. Системната им мощност е 326 к.с., като в зависимост от версията могат да изминат между 41 и 48 километра изцяло на електричество. Спринтът до 100 км/ч се взема за от 5,3 до 5,5 секунди, а CO2-емисиите са от 45 до 56 грама на километър.
Нови обозначения ще има и за моделите от Серия 1 и Серия 2. В M140i и M240i от юли 2016 г. ще работи новоразработен 3,0-литров турбобензинов агрегат с шест цилиндъра. Вместо досегашните 326 к.с. в M135i и M235i той ще предлага 340 к.с., ниво на мощност като при старото BMW Серия 1 M Coupé. Спринтът до 100 км/ч ще се взима с 0,3 секунди по-бързо в сравнение с досега.
В гамата ще бъдат включени и нови 4-цилиндрови агрегати: BMW 120i ще запази обозначението си, но ще има 7 к.с. повече – 184 к.с. Със 7 к.с. ще бъде увеличена и мощността на 125i, който сега ще бъде с 224 к.с. Досегашното 228i ще бъде сменено от лятото от 230i, също като Coupé и Cabrio. Познахте – тук мощността също е увеличена със 7 к.с. до 252 к.с. С автоматични скорости 230i Coupé спринтира за 5,6 секунди до 100 км/ч, а разходът му е намален до под 6 л/100 км.