Новият XV е различен отвътре

Второто поколение на Subaru XV използва собствена платформа, която го прави по-стабилен и носи повече удоволствие. Иначе боксерният двигател и двойното задвижване остават!


28
мар.
2017

През ноември 2017 г. Subaru  ще пусне второто поколение на XV. SUV-ът ще получи собствена платформа – „Subaru Global Plattform“, досега автомобилът бе базиран на четвъртото поколение на Impreza. Новият XV ще доставя повече удоволствие и повече сигурност от своя предшественик. За целта от Subaru са взели следните мерки:  архитектурата на автомобила е нова, подобрена е здравината му, а също така има по-голям брой асистентиБлагодарение на новата платформа XV е с от 70 до 100 процента по-здрав, като съществено е смъкнат центърът на тежестта. Освен това инженерите на Subaru са се погрижили за по-добра реакция и обратна връзка на педалите и управлението, както и за по-добра шумоизолация. Клиренсът от 220 милиметра остава същият. Серийно SUV-ът е оборудван с асистираща система Eyesight. тя включва система за аварийно спиране с предупреждение за евентуален сблъсък, асистент за запазване на пътната лента, както и темпомат. Разбира се и новото XV ще притежава типичните за Subaru атрибути – боксерен мотор и 4х4. Нова е и електронната паркинг спирачка.

Интериорът на японския SUV е лесен за управление: централно и високо разположен на арматурното табло дисплей, логично подредени бутони и превключватели. Материалите са на прилично ниво, има и оранжеви шевове като акценти. Задната облегалка се сгъва в съотношение 60:40. За XV от Subaru предлагат джанти с нов дизайн и два нови лака за каросерията: „Cool Gray Khaki“ и „Sunshine Orange“. Освен това срещу доплащане се предлагат и следните асистенти: асистент за дълги светлини, активни завиващи светлини, система за мъртвата зона, за смяна на пътната лента и асистент за предупреждение при напречно движещи се автомобили.

Под капака намираме – типично за Subaru – боксерен двигател. Той е преработен, като 80 процента от частите му са нови. В сравнение с предшественика си двигателят е по-лек, по-мощен и по-ефективен.  Промени има и по автоматичната трансмисия: тя е по-лека, с по-добри предавателни отношения и ориентирана към икономия на гориво.  

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >