2017
На изложението в Лос Анджелис (1-10 декември) Jeep ще представи новия Wrangler. Моделът ще запази офроуд способностите си и извън пътя ще се справя дори още по-добре от своя предшественик. Toва се дължи преди всичко на новата раздатъчна кутия и на понижаващите предавки. Същевременно в новата си генерация машината трябва да стане по-удобна за всекидневието и по-комфортна. По традиция моделът е предлаган с две и четири врати, както и в много варианти за каросерията и покрива. Визуалните промени са съвсем фини. Най-сериозната разлика е в предната част, където радиаторната решетка е леко променена, както и при модифицираните светлини. Фаровете остават кръгли, но дневните светлини са „изнесени“ като ивици върху калниците, където си правят компания с мигачите. Опционално фаровете и стоповете могат да бъдат оборудвани с LED-техника. За да намалят вредните емисии, хората от Jeep са поработили върху аеродинамиката и редуцирането на теглото. За по-ниското аеродинамично съпротивление съдейства по-големият наклон на предното стъкло, което при нужда може да бъде сгънато. За намаляване на килограмите, някои части са изработени от алуминий. В САЩ джипът ще бъде на пазара през януари 2018, а европейските клиенти ще трябва да почакат до второто полугодие на 2018.
По-големи промени има по интериора. В него доминира тъчскрийн с размер 7,0 или 8,4 инча, позициониран централно и представящ различни данни за колата. Отдолу се намират бутоните за управление на климатика и няколко USB-извода. Отвътре прави впечатление вторият лост, посредством който е контролирана раздатъчната кутия. Новост е и мултифункционалният волан, чрез който се управляват множество функции като например музикалната система. Друга новост е дигиталният дисплей между аналоговите инструменти. Акценти в цвета на автомобила трябва да направят арматурното табло по-светло. Двигателят бива стартиран посредством бутон. В зависимост от нивото на оборудване, седалките са с кожена или с текстилна тапицерия. И тъй като в интериора е използвана предимно твърда пластмаса, много от повърхностите могат да бъдат обливани с вода. От ниво на оборудване Sahara обаче таблото е „решено“ в по-меки материали.
Wrangler е достъпен в три варианта – „Sport“, „Sahara“ и „Rubicon“. С новото си поколение офроудърът получава голям брой асистиращи системи като например за следене на мъртвия ъгъл, за напречен трафик и камера за заден ход. В зависимост от желанията на водача, големият централен дисплей може да бъде конфигуриран спрямо нуждите и интересите на водача. Най-новата генерация на системата UConnect за първи път влиза във Wrangler и е съвместима с Apple CarPlay и Android Auto. Освен това с нея може да бъде управлявана климатичната инсталация или да свържете телефона. В списъка с екстри откриваме още отопляем волан, отопление на седалките и 2-зонов автоматичен климатик.
Изборът от двигатели за Европа не е голям. На Стария континент Wrangler ще бъде предлаган с новия 2-литров турбобензинов 4-цилиндров мотор с 270 к.с. Агрегатът е комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Познатият 3,6-литров V6 е преработен, сега осигурява 285 к.с. и остава наличен за САЩ. За разлика от европейските версии, този мотор може да бъде комбиниран и с 6-степенна механична трансмисия. За първи път Jeep ще предлага отвъд Океана и дизел – 3-литровият V6 ще бъде достъпен от 2019. Към момента от FCA не са обявили цени – ние обаче очакваме те да не бъдат сериозно променени, т.е. от около 74 000 лева.