Новият Volkswagen Multivan ще бъде хибрид

3003
2021

Следващият VW Bus ще се различава силно от своя предшественик, който беше по-скоро фейслифт на T5, а не изцяло нов модел. Според VW T7 трябва да предлага „комфорта и размерите на лек автомобил, съчетани с пространството и гъвкавостта на микробус”. Нова снимка тийзър разкрива, че и визуално новият модел ще се доближава доста до своите по-ниски събратя. Предната част на T7 разполага с непрекъсната LED лента като при Golf 8 и компания. Отдолу има вдлъбнатина, изтеглена нагоре, благодарение на която предната част на T7 сякаш се усмихва. Новият Bulli ще бъде представен най-късно в началото на май 2021 г. Вероятно той ще бъде при дилърите през есента на 2021 г., като след него ще последва изцяло електрическият ID.Buzz 2022.

Интериорът ще бъде близък до този на Golf 8 и ще разполага с дигитален кокпит (вероятно само с по-високо ниво на оборудване) и тъчскрийн на инфотейнмънт системата, комбиниран с рамка в пиано лак. Лостът на ръчната спирачка ще отиде в историята, на негово място ще дойде електрическа паркинг спирачка. От ID.3 T7 приема тъчполето отляво на волана, от което се управляват светлините и подгряването на предното стъкло. Вариантите с автоматична скоростна кутия ще получат малкия селектор на трансмисията, познат от други модели на VAG.

До 245 к.с. за Plug-in хибрида

В бъдеще T7 ще бъде базиран на платформата MQB. Това позволява използването на 48-волтова електрическа система. Всички бензинови и дизелови двигатели вероятно ще бъдат интегрирани в мек хибрид. При лансирането на пазара ще има и plug-in хибрид, който вероятно ще използва задвижването от Golf 8 GTE. Там 1,4-литров четирицилиндров турбодвигател и електромотор генерират в тандем 245 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Ако бъде използвана и същата батерия с капацитет 13 кВтч, обаче пробегът на ток бъде по-малък от 60-те километра при GTE.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин