Новият S-клас оставя BMW Серия 7 и Audi A8 зад себе си след първия тест (1-ва част)


3
ное.
2020

Първият тест показа: новият Mercedes S-клас е най-модерният автомобил на пазара. Тествахме всички иновации.

С плътен звук шофьорската врата на Mercedes S-клас се затваря. Освен лекото изскърцване на кожената седалка, в кокпита не се чува нищо друго. Никакви външни шумове. Ситуацията не се променя и след стартиране на редовия 6-цилиндров двигател. Електрическият стартер генератор дава на мотора на S 500 толкова много сила дори и в долния диапазон на оборотомера, че тежащият над 2 тона S-клас потегля с лекота след малък натиска на педала на газта и без никакво придърпване и замисляне. Разполагащият с 435 к.с. двигател работи сдържано на празен ход, а при кикдаун или в спортен режим нахлува с типичния си звук във вътрешното пространство. Добре дошли в света на новия S-клас! Единадесетото поколение на модела достига нови нива по отношение на лукса, изпреварвайки конкуренцията.

Окачването поглъща всички неравности

Отвън светът преминава безшумно, а при максималната скорост от 250 км/ч се чуват минимални шумове. Доста малки за автомобил с дължина 5,18 метра и широчина от 2,11 метра. Интелигентната аеродинамика на предницата и потъващите дръжки на вратите намаляват коефициента на аеродинамично съпротивление на 0,22. Шумоизолацията на новия S-клас е превъзходна и ви позволява да комуникирате вътре шепнейки. Няма да усетите почти никакви накланяния и движения на каросерията на лимузината. Адаптивното окачване на модела поглъща всякакви неравности и фуги в пътната настилка. Mercedes са се отказали частично от гумени тампони на окачването и залагат на шарнири. Те дават възможност за ъгъл от 10 градуса на задните колела.

Със задните задвижващи колела е по-маневрен от A-клас

Когато предната и задната ос завиват едновременно в една посока до скорост 60 км/ч се осигурява по-голяма стабилност и спокойствие. А до темпо 60 км/ч се осигурява по-голяма маневреност – дори и в тесни паркинги ще се справите без проблеми. Опционалната система за задни завиващи колела (доплащане от 3000 лв.) на S-клас управлява автомобила прецизно и го прави по-пъргав от компактен автомобил. Така диаметърът на завой става по-малък от този на A-клас.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >