Новият Range Rover Sport идва на пазара като „мек“ хибрид с 6-цилиндров дизел


15
юли
2020

Range Rover Sport – най-динамичният Land Rover досега – се сдоби с набор от нововъведения, които да затвърдят статута на модела на луксозен SUV от най-висок клас.

Новите специални модификации се присъединяват към съществуващата линия с HSE Silver, HSE Dynamic Black и SVR Carbon Edition. По този начин потребителите на Range Rover Sport ще имат по-голям избор от всякога.

Цветовата гама на SV Premium Palette за Range Rover Sport е освежена с осем нови цвята, включително Tourmaline Brown, Amethyst Grey-Purple и Petrolix Blue.

Дръзкият дизайн на купето и елегантните детайли осигуряват неоспоримо усещане за спортен лукс, докато информационно развлекателните функции на Touch Pro Duo предлагат подобрена свързаност.

Ключови за привлекателността на Range Rover Sport са неговият изискан дизайн, динамика и луксозен интериор. Впечатление прави новото издание HSE Silver, което се основава на спецификацията HSE с набор от изискани екстериорни детайли в цвят Shadow Atlas, затъмнени стъкла и 21-инчови алуминиеви джанти в цвят Gloss Black с контрастно покритие с ефект „диамант“, оборудвани като стандарт.

Потребителите могат да избират от седем екстериорни цвята, включително новите Lantau Bronze и Hakuba Silver, както и от две интериорни опции. HSE Silver също така разполага и с фиксиран панорамен покрив, затъмнени стъкла, хладилно отделение и аудио система Meridian Surround*. HSE Silver се предлага с най-разпространените бензинови или дизелови двигатели на всеки пазар.

Специално внимание заслужава и новият HSE Dynamic Black, който е базиран на HSE Dynamic и се отличава с екстериорен пакет Black, който придава на Range Rover Sport допълнителен магнетизъм със съвпадащи 21-инчови алуминиеви джанти в цвят Gloss Black, затъмнени стъкла и изцяло черен интериор.

Завършено в Santorini Black или Carpathian Grey с контрастен покрив, изданието HSE Dynamic Black / HSE Dynamic Stealth разполага с фиксиран панорамен покрив, облицовка на тавана в цвят Ebony Premium и аудио система Meridian Surround като стандартно оборудване. *

За клиентите, които искат високо ниво на производителност SVR Carbon Edition с мощност от 575 к.с. осигурява допълнителен лукс на Range Rover Sport с ексклузивни детайли с карбонови нишки.

Мощност и ефективност

Наред със съществуващата гама от мощни и усъвършенствани бензинови двигатели вече са налични и най-новите шестцилиндрови дизелови мотори Ingenium, които са още по-ефективни от тези, които заменят.

Новите редови агрети отговарят на стандартите за Real Driving Emissions Step 2 (RDE2) и Euro 6d с включването в гамата на двигател с 48V MHEV технология.

Всички налични двигатели отговарят изцяло на високоефективния характер на Range Rover Sport, като новият дизелов D350 ускорява луксозния SUV от 0-100 км./ч. само за 6,9 секунди. С впечатляващ въртящ момент от 700 Нм, бързите реакции остават в основата на Range Rover Sport и с отделени CO2 емисии от едва 237 гр./км., клиентите получават традиционните V8 дизелови характеристики с шестцилиндрова ефективност.

Усъвършенстваното задвижване на всички колела и въздушното окачване на Range Rover Sport се ориентира изцяло към пътните условия, като предоставя бързи реакции на шофьора, запазвайки превъзходната динамика, която клиентите очакват. Леката алуминиева конструкция е ключов фактор за пъргавото управление и динамичните реакции на Range Rover Sport.

Най-новата гама двигатели на Range Rover Sport включва:

Дизел:

  • D250 – 249 к.с., 3.0-литров шестцилиндров MHEV, 600Нм въртящ момент при 1 250 об./мин. до 2 250 об./мин.
  • D300 – 300 к.с., 3,0-литров шестцилиндров MHEV, 650Нм въртящ момент при 1 500 об./мин. до 2 500 об./мин.
  • D350 – 350 к.с., 3.0-литров шестцилиндров MHEV, 700Нм въртящ момент при 1 500 об./мин. до 3 000 об./мин.

Бензин:

  • P300 – 300 к.с., 2,0-литров четирицилиндров, 400Нм въртящ момент при 1 500 об./мин. до 4 000 об./мин.
  • P400 – 400 к.с., 3.0-литров шестцилиндров, 550Нм въртящ момент при 2 000 об./мин. до 5 000 об./мин.
  • P400e – 404 к.с., 2.0-литров четирицилиндров PHEV, 640Нм въртящ момент при 1 500 об./мин. до 4 000 об./мин.
  • P525 – 525 к.с., 5.0-литров бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър, 625Нм въртящ момент при 2 500 об./мин. до 5 500 об./мин.
  • P575 – 575 к.с., 5.0-литров бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър, 700Нм въртящ момент при 3 500 об./мин до 5 000 об./мин.

Plyg-in хибрида P400e е най-икономичният Range Rover Sport и може да измине до 41 км. изцяло на електричество с нулеви вредни емисии.

Мощният бензинов двигател Ingenium от 300 к.с., комбиниран с 105kW електрически мотор, постига мощност от 404 к.с., така че производителността да бъде безкомпромисна. Технологията PHEV ускорява Range Rover Sport от 0-100 км. за 6,7 секунди с разход от 3,3 л./100 км. по WLTP.

Стандартният кабел Mode 3 ** осигурява пълно зареждане за по-малко от три часа чрез стенна кутия или обществена точка за зареждане, в сравнение със 7,5 часа с обикновен кабел Mode 2.

Свързаността и сигурността са усъвършенствани при 21-ва моделна година на Range Rover Sport. Apple CarPlay и Android Auto се предлагат като стандартно оборудване за всички модели, с налични до осем 4G Wi-Fi връзки, които да поддържат водача и пътниците свързани във всеки един момент.

Новото вградено приложение Spotify също така дава на абонатите на Spotify Premium незабавен достъп до милиони песни и подкасти директно чрез Touch Pro Duo, без да е необходимо синхронизиране на смартфон с автомобила.

Комфортът за водача и пътниците са подобрени със системата за йонизация на въздуха в купето на Range Rover Sport, вече с филтрация PM2.5. Системата се контролира чрез бутон „Purify“ на сензорния екран. Най-модерната настройка филтрира фините прахови частици и алергени и неутрализира миризмите, за да осигури спокойна, релаксираща, изискана и здравословна среда.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >