2017
- Новият дизайн на купето предоставя несравним финес – независимо дали пътувате по работа или за удоволствие.
- Нов plug-in електрифициран бензинов силов агрегат увеличава спокойния комфорт на флагманския SUV модел на Land Rover:
- Обща мощност/въртящ момент: 404 к.с. (297kW)/640 Нм
- Разход на гориво при комбиниран NEDC (Нов европейски цикъл на шофиране) цикъл: (2,8 л/100 км)
- CO2 емисии при комбиниран цикъл по NEDC: 64 г/км
- Пробег само в електрически режим: (51 км)
- Бързо зареждане: 2 ч. и 45 мин.
- Елегантна и интуитивна информационно-развлекателна система Touch Pro Duo с два сензорни екрана с висока резолюция е дигиталният иконом, пригоден за 21-ви век.
- Новият Range Rover SVAutobiography Dynamic с 565 к.с. съчетава великолепен интериор с динамиката на двигател V8 с компресор суперчарджър (0-100 км/ч за 5,4 секунди)
Повече от всякога Range Rover представлява върха в луксозното пътуване, правейки всяко пътешествие ценно преживяване, независимо дали шофирате или се возите.
Замислен преди почти 50 години за използване в провинцията и след това за придвижване до градската къща, Range Rover се развива непрекъснато и води световните тенденции след себе си, оставайки несравнимия, луксозен SUV автомобил.
Съвременната технология определя следващата важна стъпка за Range Rover с plug-in хибриден електрически силов агрегат, който осигурява устойчив лукс с нови нива на икономичност и проходимост, допълвайки неговия финес и привлекателност. Екстериорният дизайн се е развил, а в купето са добавени повече комфорт и нови потребителски технологии.
Функции, които увеличават комфорта, променят преживяването при пътуване и за водача, и за пътниците. Предните седалки съдържат 24-степенно регулиране, благодарение на новите рамки – с по-широки и по-дълбоки структури от пяна както и с отопляеми подлакътници. Отзад изцяло обновеното купе и разположение на седалките създават спокойно убежище без компромис със задното пространство за багаж.
Ако работите, докато се возите, разполагате със 17 точки на свързване, включително битови електрически контакти, USB, HDMI и 12 V; 4G Wi-Fi точки на достъп за общо 8 устройства и удобни места за съхранение на вещи са проектирани за пътуващите по работа. Купето е създадено за отпускане с луксозни седалки, предлагащи 25 програми за масаж, благодарение на технологията за масаж с горещи камъни, вградена в облегалките.
По-широки, по-меки седалки предлагат великолепен комфорт. Накланящи се до 40 градуса, те извличат максималното от допълнителните 186 мм в пространството за краката (вече 1 206 мм общо) и могат да бъдат разгънати с едно натискане на бутон. Образцовият комфорт се увеличава със седалки с подгряване и охлаждане плюс отопляеми подлакътници и опори за краката и прасците. За допълнително удобство и персонализация, цялата функционалност на седалките може да бъде управлявана чрез приложение за смартфон, независимо дали вътре или извън автомобила.
„Нашите клиенти са съвсем наясно какво искат от един нов Range Rover. „Не го променяйте, просто го направете по-добър“, ни казват те, затова всичко, което сме направили, е било с цел да подобрим нашия флагмански SUV. След почти 50 години, четвъртото поколение Range Rover е най-изисканият досега, гарантирайки, че оригиналният луксозен SUV остава избора на взискателните клиенти в цял свят.“
Гери Макгавърн, Главен директор Дизайн, Land Rover
Елегантността на интериора е извисена от хармоничното интегриране на най-модерната информационно-развлекателна система, създава досега от Jaguar Land Rover. Touch Pro Duo, с кодовото име „Blade“, комбинира два 10-инчови сензорни екрана с висока резолюция на централната конзола, работещи в идеална хармония. Информацията, може да бъде преместена с плъзгащо движение от единия екран на другия, което прави разпределението силно интуитивно и приятно за работа, с несравнима функционалност.
След представянето на новия Range Rover Sport plug-in хибриден електрически автомобил (PHEV) миналата седмица, пътуването на Jaguar Land Rover от ICE към ACE продължава, преминавайки от конвенционалните двигатели с вътрешно горене към автономни, свързани и електрифицирани автомобили.
Икономичният нов Range Rover P400e предоставя устойчива динамика чрез съчетанието на 2,0-литров 4-цилиндров бензинов двигател Ingenium с 300 к.с. (221 kW) и електрически мотор със 116 к.с. (85 kW). Общата мощност от 404 к.с. (297 kW)[1] – налична благодарение на постоянното задвижване на четирите колела, осигурява на автомобила ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,8 секунди и максимална скорост от 137 мили/ч (220 км/ч).
С впечатляващ въртящ момент от 640 Нм, новият силов агрегат съчетава динамични показатели с традиционните за Land Rover проходимост, комфорт и финес.
Благодарение на електрифицирания си силов агрегат, Range Rover P400e произвежда CO2 емисии от едва 64 г/км при комбиниран NEDC цикъл и осигурява пробег в изцяло електрически режим до 51 км при изключен бензинов двигател Ingenium. За първи път клиентите, които избират флагманския SUV на Land Rover, могат да изживеят шофиране с нулеви емисии.
P400e осигурява тих като шепот финес с безкомпромисна офроуд проходимост, както и достъп до зони, за които важат ограничения по отношение на качеството на въздуха, включително най-натоварените зони за зареждане.
Водачите на новия PHEV могат да избират между два режима на шофиране:
- Режим Parallel Hybrid (режимът за шофиране по подразбиране) – съчетава бензиново и електрическо задвижване. Водачът може да оптимизира заряда на батерията или разхода на гориво с помощта на една от двете функции за управление на заряда:
- функция SAVE – не позволява на заряда на батерията да падне под предварително избрано ниво
- функция Predictive Energy Optimisation (PEO) (Предсказуема оптимизация на енергията) – въвеждането на дестинация в навигационната система активира функцията, която използва данни за надморската височина от вградения GPS за избрания маршрут с цел интелигентно комбиниране на електрическия мотор и бензиновия двигател за максимално увеличаване на икономията на гориво.
- Режим EV (Electric Vehicle) – позволява на автомобила да се движи само с електрическия мотор, използвайки съхранената в батерията енергия – идеалното решение за тихи пътувания с нулеви емисии.
Прецизността и контролът на силовия агрегат допринасят за спокойното придвижване при всякакви условия и на всякакви терени. Технологията Terrain Response 2 на Land Rover има уникална настройка, за да разпределя интелигентно и прецизно въртящия момент от електрическия мотор, който няма скорост на пълзене и и е в състояние да предостави максимален въртящ момент от 0 об./мин, към четирите колела. Това осигурява по-голям контрол при офроуд маневри с ниска скорост, утвърждавайки изключителната лесно постижима проходимост и възможности на Range Rover.
„Новият Range Rover извежда нашия луксозен SUV до нови висоти, предоставяйки увеличен финес, лукс и проходимост на всякакъв терен. Новият силов агрегат PHEV не е просто безкомпромисно решение – той надгражда традициите на нашия флагмански SUV и предоставя по-високо ниво на финес и комфорт заедно с впечатляваща динамика и икономичност.“
Ник Колинс, Директор на автомобилната серия, Jaguar Land Rover
При бързо зареждане на високоволтовата литиево-йонна батерия, 13,1kWh, пълен заряд може да бъде постигнат само за 2 часа и 45 минути с помощта на специална 32-амперова стенна кутия. Батерията може да бъде заредена напълно за 7 часа и половина с помощта на 10-амперов кабел за зареждане у дома, който се предоставя като стандартно оборудване.
2,0-литровият бензинов двигател Ingenium на Range Rover е надлъжно монтиран, с 85 kW електрически мотор, разположен в 8-степенната автоматична трансмисия ZF в центъра на автомобила наред със 7 kW бордово зарядно устройство. Точката на достъп за кабела е в предната част на автомобила, а клетъчната литиево-йонна батерия с формата на призма е монтирана в задната част под пода на багажника. Р400е се предлага с два варианта на каросерията – стандартно и дълго междуосие.
Новият Range Rover е усъвършенстван с още технологии за по-голям комфорт и удобство.
- Щора, управлявана с жестове: отваря се и се затваря чрез модерна система за управление с жестове, която засича движението на ръката на пътника. Щората се отваря само с един жест плъзгане назад пред огледалото за обратно виждане и се затваря с плъзгане напред.
- Йонизация на въздуха в купето: използва заредени водни наночастици за пречистване на въздуха за по-доброто благосъстояние на пътниците.
- Пикселизирани лазерни LED предни фарове: модерната технология е с по-ярка светлина, но интелигентно затъмнява отделни секции светодиоди, за да избегне заслепяване на насрещните водачи.
- Activity key: клиентите могат надеждно да заключват и отключват автомобила си без необходимостта да носят стандартния ключодържател
За да изживеят специално създадените лукс и възможности на Range Rover в най-динамичната им форма, клиентите сега могат да се насладят на усъвършенствания SVAutobiography Dynamic – най-мощният сериен Range Rover досега. Мощността, генерирана от неговия бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър, достига 565 к.с. (увеличение от 15 к.с.), които предоставят ускорение от 0 до 100 км/ч за само 5,4 секунди. Впечатляващите промени в дизайна включват ексклузивен мрежест мотив на предната решетка в цвят Graphite Atlas с хромирани вложки и променена задна броня с интегрирани метални накрайници на ауспуха.
Проектиран и конструиран от Jaguar Land Rover във Великобритания, новият Range Rover ще се произвежда в завода на компанията в Солихъл и вече може да се поръчва, като първите доставки ще стартират в началото на 2018 г. (в зависимост от пазара).