Новият Qashqai – с иновативна хибридна система или 1,3-литров двигател (ВИДЕО)


18
февр.
2021

Nissan засилва позицията си на лидер в сегмента на европейските кросоувъри с представянето на изцяло новия Qashqai от трето поколение. Над 3 милиона автомобила Qashqai са продадени от 2007 – годината, в която Nissan създаде сегмента.

Благодарение на новата CMF-C платформа на Алианса новият Qashqai ще вдигне отново стандарта в сегмента на кросоувърите за удоволствие на клиентите. Както при предшествениците му, дизайнът на новия Qashqai е създаден от екипа на Nissan Design Europe, базиран в централен Лондон (Обединеното кралство), а инженерните решения са дело на Nissan Technical Centre Europe в Кранфийлд, Бедфордшър (Обединеното кралство).

Междуосието на автомобила е увеличено с 20 мм, като общата дължина нараства с 35 мм. Има минимално увеличение във височината (+25 мм), а широчината е увеличена с 32 мм за подобрено представяне на пътя.

Предната част на изцяло новия Qashqai се отличава с уголемена V-образна решетка Nissan с хромирано покритие, чиято прецизност е подчертана от вторична хромирана лента. Решетката е обградена от тънки full LED матрични фарове с дневни светлини с характерната форма на бумеранг. Изключително тънките процепи между всички тези детайли създават впечатление за висока класа и прецизност.

Фаровете на новия Qashqai са усъвършенствани спрямо предишния модел с по-издължен и елегантен дизайн благодарение на използването на LED технологията.

Отстрани новият Qashqai изглежда по-атлетичен и динамичен, с отличителна линия, преминаваща през автомобила от предната до задната част, което му придава подчертано хоризонтално присъствие и същевременно създава усещане за динамизъм.

Новото поколение Qashqai ще се предлага за първи път с 20“ алуминиеви джанти. В цялото купе е използвано ново бяло амбиентно осветление за вдъхващата увереност и спокойствие среда и усещане за хармония и високо качество. Новият Qashqai предлага усъвършенствана информационно-развлекателна система с широк набор свързани услуги, включително лесна интеграция на смартфони, WiFi свързаност в автомобила за общо седем устройства и NissanConnect Services – специално приложение за взаимодействие и наблюдение на автомобила.

9-инчовият екран NissanConnect с по-големи размери и по-висока резолюция е цифровият интерфейс към настройките на автомобила, навигационната и развлекателната система, и е съвместим с Android Auto® и Apple CarPlay®, като безжичната Apple CarPlay® опция също е налична. Нов 12,3-инчов изцяло електронен TFT мултиинформационен екран с висока резолюция предлага избор от персонализируемо извеждане на информацията от навигационната и развлекателната система, както и на данни за трафика и автомобила, като цялата информация се управлява от новия въртящ се селектор на волана. Към дигиталния фон на TFT екрана е добавена и традиционната текстура с ефект на рязано стъкло „Kiriko“ – реверанс към японското ДНК на Nissan.

10,8-инчов иновативен head-up дисплей осигурява най-големия в сегмента размер на изображението. Ключовата информация за навигацията, системите в помощ на водача и за пътя се прожектира на предното стъкло в полезрението на водача.

По-дългото междуосие на новия Qashqai, в съчетание с ефективното оборудване, създава още повече пространство за пътниците. Пространството за коленете за пътниците на задните седалки е увеличено с 28 мм до 608 мм.

Новият Nissan Qashqai ще бъде наличен не само с 1,3-литров бензинов двигател DiG-T, оборудван с технологията мек хибрид, но ще представлява и европейския дебют на e-POWER. С варианти със задвижване на 2 или на 4-те колела, с 6-степенна механична трансмисия или с новата Xtronic трансмисия и с изцяло електрическо задвижване от мотора благодарение на e-POWER, опциите за силов агрегат на изцяло новия Qashqai отговарят на нуждите на всеки клиент, като удоволствието от шофирането е в основата на всяка от конфигурациите.

1,3-литров бензинов DiG-T със 138 к.с./156 к.с. 12V мек хибрид

12-волтовата система мек хибрид, налична в новия Qashqai, е по-достъпна хибридна технология, която предоставя подпомагане на въртящия момент, удължено гасене на двигателя при кратък престой, бързо рестартиране и Coasting Stop [само при версията с Xtronic], с подобрения както в икономията на гориво, така и в CO2 емисиите (-4 г/км).

Положителният ефект от управлението на енергията на мекия хибрид върху CO2 емисиите е конкурентен, а 1,3-литровият двигател осигурява повече мощност и въртящ момент от основните конкуренти, което прави варианта бензинов двигател неустоимо предложение. Системата мек хибрид добавя само 22 кг към общата маса на автомобила.

p>Продължете на следващата страница

Още по темата

Бюлетин

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >