Новият Opel Mokka няма да бъде само на ток


8
сеп.
2020

Opel Mokka няма да има само „чисто“ електрическо задвижване, но и класически двигатели с вътрешно горене. Компактният SUV от Рюселсхайм дебютира на официалната си презентация като Mokka-e изцяло на ток. Моделът използва платформата СМР, която позволява интеграцията и на конвенционално задвижване. Сега хората от Рюселсхайм разкриват първите детайли за бъдещата Mokka на бензин и на дизел.

ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА УПОТРЕБЯВАНИ OPEL MOKKA

Купувачите на модела ще могат да избират измежду два бензинови и един дизелов агрегат. Базовият е турбобензинов със 100 конски сили и работен обем 1,2 литра. Топмоторизацията е развиващият 130 „коня“ 1,2-литров 3-цилиндров мотор с турбо и максимален въртящ момент 230 Нм.

Автоматик само за най-мощната бензинова версия

Единствено този топагрегат освен с 6-степенна ръчна скоростна кутия може да бъде комбиниран и с 8-степенен автоматик. За 9,2 сек бензиновата машина със 130 к.с. ускорява автомобила до 100 км/ч и гарантира максимална скорост 202 км/ч. Любителите на дизела ще могат да поръчат 1,5-литров мотор със 110 к.с. и 250 Нм – но само с „ръчка“. Подобно на Mokka-e, и версиите с ДВГ ще бъдат на разположение от началото на 2021 г. По данни на AUTO BILD цените ще започват от около 40 000 лв.

Още по темата