Новият Nissan Juke: я по-сериозно, моля!


7
апр.
2020

През 2010 Nissan Juke внесе революция като основоположник на нов автомобилен клас – този на малките кросоувъри в В-сегмента, в който днес почти всеки масов производител има свой модел. Преди десетилетие „Micra-та на кокили“ разбуни духовете с „ококореното“ си личице и дизайна, наподобяващ този на мотоциклет. Във втората си генерация градският кросоувър вече иска да бъде по-зрял и изглежда значително по-сдържано. А зад „по-сериозния“ външен вид се крие и повече пространство – например на втория ред места има с 5,8 см повече място за коленете, а обемът на багажника е увеличен с 20%, като вече достига 422 литра. Новият дизайн се оказва и по-практичен – например с оглед на факта, че така задният капак е по-голям и позволява по-лесно товарене.

Juke номер 2 не само разполага с по-голям обем на багажника, но и с по-голям заден капак за по-лесно товарене

За разлика от предшественика си, Juke номер 2 не предлага много опции по отношение на задвижването: към момента клиентите могат да избират един-единствен двигател, 3-цилиндров турбобензинов със 117 к.с., комбиниран с 6-степенна ръчна или 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. Агрегатът е достатъчно мощен за леката каросерия, а новият автоматик върши работата си далеч по-приятно от някогашната CVT. За съжаление, ниското търсене е станало причина Nissan да зачеркне 4х4-модификацията, която беше много обичана на българския пазар.

У нас цените на Juke стартират от 33 890 лева – и ако сте готови да се примирите със стоманените джанти, няма да ви липсва нищо друго: на борда има климатик, USB-вход, автоматични LED-фарове, круиз контрол…

Оранжевата кожа на тестовия автомобил е много приятна на допир, а цветът й внася пъстрота в сивото ежедневие

ИЗВОД

С богато оборудване, интересни възможности за персонализация и вътрешни добродетели Juke номер 2 трябва да продължи победния ход на своя предшественик. И надали липсата на 4х4-версия ще му попречи.

TEХНИЧЕСКИ ДАННИ

Двигател 3 цилиндъра, турбо, отпред напречно Работен обем 999 куб.см Макс. мощност 86 кВт (117 к.с.) при 5250 об/мин Макс. въртящ момент 180 Нм при 1750 об/мин Задвижване предно, 7-степ. DSG Д/Ш/В 4210/1800/1595 мм Тегло (празен) 1257 кг Багажник 422–1088 л 0–100 км/ч 11,1 сек Макс. скорост 180 км/ч Разход 4,8 л А95Н Емисии CO2 110 г/км Цена: от 42 190 лв.

Подобно на Mazda MX-5, и малкият кросоувър може да бъде поръчан с интегрирани в седалките високоговорители

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >